جایزه ویژه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران برای دانشجویان و کتابداران

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران به مقالات کوتاهی که در روزنامه ها و مجله های همگانی برای معرفی حرفه کتابداری منتشر شوند جایزه می دهد.

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با توجه به نا آشنایی مردم با رشته ی کتابداری و اطلاع رسانی و البته گاه ناآشنایی کتابداران با حرفه کتابداری و اثربخشی آن در رشد و پروش  اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی  جامعه این تصمیم را گرفته است. بر اساس یکی از مصوبات صد و پنجمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، به مقالات کوتاه، ساده و جذابی که در آن ها رشته کتابداری و اطلاع رسانی و خدمات کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی معرفی شده باشند و در روزنامه ها و مجله های عامه پسند منتشر شوند جایزه داده می شود. برای ده تن از دانشجویان و کتابدارانی که موفق به انتشار مقاله در مطبوعات شوند جایزه هایی در نظر گرفته شده است. از این رو، چنان چه مقاله ای را به چاپ رسانده یا خواهید رساند نسخه ای از آن را به نشانی دفتر انجمن و یا نشانی الکترونیکی انجمن بفرستید تا ارزیابی شود.

دفتر انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در ساختمان كتابخانه ملی به نشانی تهران، بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو حقانی، خروجی كتابخانه ملی قرار دارد.

نشانی الکترونیکی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران: ilisaoffice@gmail.com

Submitted by editor6 on