بیشتر از یک میلیون کتاب برای کودکان نیازمند در آمریکا

کمپانی بارنز و نوبل (Barnes & Noble )، بزرگ ترین کمپانی فروش کتاب در جهان، دیروز اعلام کرد که در سال ۲۰۰۹ بیشتر از یک میلیون و صد هزار جلد کتاب به کودکان نیازمند ساکن آمریکا جمع آوری و اهدا کرده است.

این پروژه هر سال در قالب یک برنامه خرید کتاب اجرا می شود که در آن، کمپانی در مدت دو ماه پایان سال از مشتریان خود می خواهد تا برای اجرای پروژه اهدای کتاب به کودکان نیازمند از کتاب فروشی های بارنز کتاب بخرند. 

افزون براین، این کمپانی در سال گدشته، ۱۵۰ هزار کتاب به دانش آموزان مدرسه های ایالت نیو اورلئان از طریق کمپانی "از کتابخوان به کتابخوان" (Reader to Reader) اهدا کرده است. کمپانی Reader to Reader، یک سازمان ناسودبر است که برای مدرسه ها و کتابخانه های نیازمند، کتاب جمع آوری می کند. کمپانی بارنز، ۵۰ هزار قطعه اسباب بازی هم از طریق موسسه "اسباب بازی برای بچه ها" (Toys to Tots) که برای عید کریسمس بچه های نیازمند، هدیه و اسباب بازی جمع آوری می کند، به بچه ها اهدا کرده است.

“سارا دی فرانسیسکو”، مدیر روابط عمومی کمپانی بارنز از شعبه های کتاب فروشی و مشتریان بارنز به خاطر کمک در اهدای این هدیه ها تشکر می کند و می گوید: این یک سنت مقدس برای ما و نمایندگی ها و مشتریان ما است تا دست به دست هم دهیم و کتاب های تازه چاپ شده را به کودکانی اهدا کنیم که واقعا به آن ها نیاز دارند.

کتابخانه ها، مدرسه ها و سازمان های مددکار اجتماعی در پروژه جمع آوری و اهدای کتاب ها با کمپانی بارنز همکاری کرده اند. 

 

Submitted by editor6 on