خبرهای تازه از انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

از هفته اول مهرماه، ۸ کلاس آموزشی برای نوجوانان و بزرگ سالان در انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

مصطفی خرامان دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان درباره برنامه کلاس ها و نشست های پاییزی انجمن به خبرنگار مهر گفته که دوره های روزنامه نگاری و کتابخوانی برای نوجوانان و داستان نویسی، شعر، نقد ادبی، ادبیات نمایشی، ویرایش و ترجمه ویژه بزرگسالان در انجمن نویسندگان کودک برگزار می‌شود.

کلاس شعر توسط عرفان نظرآهاری، ادبیات نمایشی توسط محمد طلوعی، نقد ادبی توسط رضا نجفی، روزنامه نگاری به همت علی اصغر سیدآبادی، ویرایش توسط سیدمحمد حسینی، کتابخوانی توسط آتوسا صالحی و عزت الله الوندی، ترجمه به استادی محسن سلیمانی و داستان به استادی سیامک گلشیری آموزش داده می شود.

به گفته دبیر انجمن نویسندگان، به زودی نشست‌های یک روزه شعر و داستان خوانی در قالب کارگاه‌های آزاد، برای دانش آموزان سال های پایان دبستان و اول راهنمایی برگزار می‌شود. هدف از برپایی این نشست ها هم گفت و گو درباره کتاب‌هایی است که به صورت گروهی خوانده می شود. خرامان از تلاش برای برقراری ارتباط رو در رو بین نویسندگان و بچه ها خبر داده است.

به گفته این نویسنده کودک و نوجوان، از ۲۷ مهرماه نیز کارگاه رمان با دبیری محمدرضا یوسفی آغاز می شود. همچنین قرار است از مهرماه هر ماه یک نشست تخصصی ویژه ادبیات کودک و نوجوان در انجمن نویسندگان برگزار شود.

Submitted by admin on