تقدیر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نشر پیدایش در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تیتر:
تقدیر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نشر پیدایش در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نشر پیدایش ناشران سال ١٣٩٣ شایسته تقدیر شناخته شد.

در آیین گشایش بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، از انتشارات کانون در بخش ناشر غیرخصوصی تهرانی و شهرستانی به دلیل تولید و نشر آثار ویژه نابینایان و گویش‌های محلی، قدردانی شد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ١٠ دوره، به عنوان ناشر برگزیده این نمایشگاه معرفی شده است.

هیأت داوران انتخاب ناشر نمونه سال ٩٣ در بخش ناشران خصوصی تهرانی کودک و نوجوان، انتشارات پیدایش را به عنوان ناشر نمونه معرفی کرد.

هم‌چنین در بخش ناشران خصوصی شهرستانی کودک و نوجوان، انتشارات براق ناشر نمونه شد و در بخش ناشران غیرخصوصی تهرانی و شهرستانی هیچ ناشری به عنوان نمونه، انتخاب نشد.

در بخشی از بیانیه هیات دوران انتخاب ناشر نمونه سال ٩٣ آمده است: «تولید تازه‌های کتاب در حوزه‌های تالیف و ترجمه برای گروه‌های مختلف سنی موثرترین شیوه انتقال افکار و ترویج اندیشه‌ها در جهت آگاهی‌بخشی، آموزش و ارتقای کیفی دانش عمومی جامعه است.»

هر سال همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به منظور تشویق و ترغیب ناشران تاثیرگذار در ارتقای کیفی، کمی و توسعه نشر حرفه‌ای، ایجاد خلاقیت، الگوسازی برای انتشار آثار ارزشمند، همچنین مشارکت در اعتلای سطح فرهنگ عمومی جامعه از خدمات ناشران نمونه قدردانی می شود.

هیات داوران این دوره‌ی انتخاب ناشر نمونه را سیدمحمود حسینی، عبدالعظیم فریدون، لطف‌الله ساغروانی، پژمان رحیم‌زاده، علیرضا حافظی، محمد سلگی، سیدعباس رضایی، احمد کمالی‌نژاد و همایون امیرزاده تشکیل می‌دهند.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
Submitted by editor3 on