۱۰ کتاب الکترونیک کانون به فروشگاه‌ها رسید

تیتر:
۱۰ کتاب الکترونیک کانون به فروشگاه‌ها رسید

١٠ عنوان کتاب الکترونیک پنج زبانه‌ تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی فروشگاه‌ها شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «گل و بلور و خورشید»، «کلاغ خنزر پنزری»، «عمو نوروز و خاله نوبهار»، «قصه‌ی گل‌های قالی»، «قورباغه چاه‌نشین»، «من و یک گلدان خالی»، «زرد و صورتی»، «آهو و پرنده‌ها»، «شش شاگرد تازه» و «کرم سه نقطه» نام این کتاب‌های الکترونیک است.

طراح و کارگردان این کتاب‌ها، جلال وزیری است که با داستان‌هایی از نویسندگان ایرانی و خارجی آن‌ها را طراحی کرده و برنامه‌نویسی این آثار هم کاری از سهراب احمدی است.

این محصولات حاوی انیمیشن و داستان‌های پندآموز، قصه‌گویی و متن‌خوانی به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، کردی و اردو و بازی و سرگرمی همراه با استودیوی موسیقی خلاق است.

در عین حال، قابلیت استفاده به صورت لوح فشرده صوتی، لغت‌نامه پنج زبانه با تلفظ تمام کلمات، کاربری آسان و آموزشی با قابلیت شخصی سازی محیط برنامه، کم حجم و قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز و مکینتاش بدون احتیاج به نصب برنامه‌های جانبی و قابلیت انطباق و اجرا با حداقل سیستم‌های سخت‌افزاری موجود، از ویژگی‌های این کتاب‌ها است.

این ١٠ کتاب الکترونیک از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی ب و ج (۶ تا ١١ سال) منتشر شده و نمونه‌های آن برای اولین بار تنها در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارایه شد.

گفتنی است قیمت هر یک از این کتاب‌های الکترونیک ۶۵۰۰ تومان است.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ:
۹۴/۵/۳
Submitted by editor3 on