فراخوان مسابقه‌ معرفی کتاب لاک‌پشت پرنده برای کودکان و نوجوانان

لاک پشت پرنده مسابقه ی معرفی کتاب را برگزار می کند. کودکان و نوجوانان می توانند کتاب محبوب شان را از فهرست کتاب‌های برگزیده‌ی لاک‌پشت پرنده انتخاب و به کودکان ایرانی معرفی کنند و فیلم آن را برای مسابقه بفرستند.

۱. شرکت در این مسابقه برای همه ی سه تا پانزده ساله‌ها آزاد است.

۲. کودک و یا نوجوان شرکت‌کننده باید در ابتدای فیلم خود را (نام و نام‌خانوادگی، سن و شهر محل سکونت) را معرفی کند. اگر داور جایزه‌ی ادبی گوزن زرد است، در معرفی به این مورد اشاره کند.

۳. پدرها و مادرها می‌توانند از فرزندشان سوال کنند واو پاسخ بدهد ولی نباید در فیلم باشند.

۴. پدرها و مادرها در تصمیم و اجرای فرزندشان دخالت نکنند و اشتباه‌های احتمالی را تصحیح نکنند و اجرای سلیقه‌ی خودشان را از کودک نخواهند. خلاقیت و طنز‌ در معرفی امتیاز دارد.

۵. فقط معرفی کتاب‌هایی که به فهرست‌ لاک‌پشت پرنده راه یافته است، در مسابقه شرکت داده می‌شود. برای اطلاع از نام این کتاب‌ها به وبلاگ لاک‌پشت پرنده (این‌جا و این‌جا) مراجعه کنید. به شرکت‌کننده‌هایی که کتاب نویسنده‌های ایرانی را انتخاب و معرفی می‌کنند، امتیاز ویژه تعلق می‌گیرد.

فیلم های تهیه شده با نرم افزار تلگرام به شماره‌ی ۰۹۳۹۳۰۲۱۸۰۶ فرستاده شود. توجه کنید که این شماره با شناسه‌ی @gavaznezard فقط برای ارسال فیلم است و نه تماس تلفنی.

۷. مهلت ارسال فیلم‌ها تا پنجم بهمن ۹۴ است.

۸. فیلم‌های برتر به انتخاب تحریریه‌ی ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده در قالب لوح‌ فشرده ضمیمه‌ی شماره‌ی سوم ماهنامه‌ی لاک‌پشت پرنده (ویژه‌ی نوروز ۹۵) منتشر می‌شود و بر پایه ی رأی خواندگان نشریه، برگزیدگان مشخص خواهد شد. به ده نفر اول هدیه‌ای به رسم یادبود و از نفر برگزیده تقدیر خواهد شد.

منبع
لاک پشت پرنده
Submitted by editor3 on