آغاز حرکت کتاب‌خانه سیار روستایی کوهرنگ

مدیرکل کانون استان چهار محال و بختیاری از آغاز به کار کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه‌ی کوهرنگ از روز یازده اسفند خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرزاد رحیمی با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیست روستا در این مناطق شناسایی شده است که با شروع فعالیت کتاب‌خانه سیار، کودکان و نوجوانان روستاهای سخت‌گذر این منطقه نیز می‌توانند از خدمات فرهنگی کانون بهره‌مند شوند.

مدیرکل کانون استان چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که یک دستگاه خودرو کاپرا، برای این مرکز درنظر گرفته شده - که از سوی موسسه‌ی «ارشد بختیاری» به کانون اهدا شده است - افزود: کودکان و نوجوانان این منطقه به دلیل بارش برف و سخت‌گذربودن بیشتر جاده‌ها، امکان استفاده از خدمات مراکز ثابت کانون را ندارند که کتاب‌خانه‌ی سیار می‌تواند در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ارایه فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون بسیار تاثیرگذار باشد.

کتاب‌خانه سیار روستایی کانون در منطقه‌ی کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری روز ۱۱ اسفند ٩۴ با حضور نماینده موسسه «ارشد بختیاری» و جمعی از مسوولان کشوری و استانی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
دیدگاه‌های کارشناسان:
Submitted by editor3 on