سارا مطلوب

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با سارا مطلوب را مشاهده کنید.

«کلاه شادی» داستان شش دوست است که یک روز همگی بی‌حوصله هستند. اما با گرفتن هدیه مخصوص که یک کلاه است، شاد می‌شوند.
چهارشنبه, ۱۰ آذر
کتاب «من شنگم» از مجموعه کتاب «شنگ و شنگبان»، داستان پیدا شدن «شنگ» و معرفی بهترین دوستان او و همین‌طور معرفی «شنگبان» به ماست. البته مثل همه جلدهای دیگر، «شنگ» و دوستانش یعنی «تدی» و «زرافه» دست به خلاقیت‌هایی برای پر کردن زمان تنهایی‌شان می‌زنند.
یکشنبه, ۳ مرداد
کتاب «با آیدا تا همیشه» داستانی است درخصوص دوست داشتن و از دست دادن. «با آیدا تا همیشه» داستانی است پر از احساس که قرار است به خواننده کمک کند تا با احساس غم و درد نبود دیگری کنار آید. این کتاب داستان دو خرس قطبی واقعی است که در باغ وحش نیویورک زندگی می‌کردند و «کران لیویس» این داستان را به کتابی زیبا برای کودکان تبدیل کرده است.
یکشنبه, ۲۰ تیر
«جک و نگرانی و گنده بک» داستانی آشنا از موقعیت‌های دلهره‌آور در زندگی و شیوه مواجهه ما با آن‌هاست.
سه شنبه, ۲۷ آبان
کتاب «نمی‌خواهم قورباغه باشم» داستان بچه قورباغه‌ای است که دلش می‌خواهد هر جانوری باشد غیر از قورباغه. بچه قورباغه آن چیزی که هست و طبیعتش را دوست ندارد، تا این‌که می‌فهمد قورباغه بودن سودهایی نیز دارد.
چهارشنبه, ۳۰ مهر
کتاب «برای بوآ چی آوردی؟» داستان بامزه و شیرین یک بچه بوآست که که با هدایایی که دوستانش برای تولدش می‌آورند می‌فهمد دوستانش چندان به ویژگی‌های او توجه نمی‌کنند.
دوشنبه, ۱۴ مهر
کتاب «جک و نگرانی گنده‌بک» داستان پسری به نام جک است که عاشق ترومپت نواختن است و حالا بعد از چند هفته انتظار قرار است در نخستین کنسرتش بنوازد اما نگران است که اگر در نواختن اشتباه کند مادرش دیگر دوستش نداشته باشد.
دوشنبه, ۳۰ اردیبهشت
«پس این حیوان‌ها کجا رفتند؟» کتابی تصویری است که با درون‌مایه طنزآلودش مورد توجه کودکان قرار می‌گیرد.
دوشنبه, ۵ آذر
داستان کتاب «با پرنده‌ها» داستان آشنای این دوران است. داستان جنگ و مهاجرت‌های اجباری با امید یافتن خانه‌ای امن.
شنبه, ۳ آذر
هنریتا یک جعبه مدادرنگی هدیه گرفته است. او در کنار فلینی، گربه محبوبش از ذوق جعبه مدادرنگی جدیدش شروع می‌کند به نقاشی کردن و روایت کردن یک داستان.
یکشنبه, ۹ اردیبهشت
تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که جانوران ما را چگونه می‌بینند؟ دنیای آن‌ها چه شکلی دارد؟ آیا آن‌ها هم دنیا را به همان شکلی می‌بینند که ما می‌بینیم؟ کتاب « گربه را دیدند » داستان گربه‌ای است که از این طرف به آن طرف می‌رود و موجودات مختلف او را می‌بینند. در نگاه این موجودات گربه به یک شکل دیده نمی‌شود. حتی خود او نیز خود را متفاوت از نگاه دیگران می‌بیند.
دوشنبه, ۲۵ دی
«سی‌جی» و مادربزرگش ماشین ندارند و باید مدت‌ها زیر باران منتظر اتوبوس بمانند. به نظر «سی‌جی» آن‌ها زندگی سختی دارند. او از این موضوع ناراحت است ولی مادربزرگش مانند او فکر نمی‌کند ... در پشت جلد کتاب « یک روز اتوبوسی » می‌خوانیم: «سی‌جی» مدام از مادربزرگش می‌پرسد که چرا باید زیر باران منتظر بایستند و چرا آن‌ها مثل بقیه‌ی دوستانش ماشین ندارند. اما نانا چشم‌های نوه‌ی کوچکش را به زیبایی واقعی دنیای اطراف باز می‌کند.
یکشنبه, ۱۷ دی
کتاب «خود دوست داشتنی من» داستانی است ساده و روان و خواننده با خواندن آن درمی‌یابد که امید به زندگی با ایجاد ارتباط با دیگران به دست می‌آید. ارتباط با یک دوست، قهرمان یک داستان و یا حتی یک روباه. در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «هیچ‌کس دوستم ندارد.» هلن هر لحظه این را به خودش می‌گوید. تا اینکه «جین ایر» قدم به تنهایی‌اش می‌گذارد؛ دختری مثل خودش تنها، که خیال می‌کند زیبا نیست. با این حال جین که توی کتاب است، همیشه نمی‌تواند کمک کند. از طرفی هلن زیاد به پایان خوش داستان او امیدوار نیست. اما چیزهای غیرمنتظره در راه‌اند...
سه شنبه, ۱۲ دی
« من شگفت‌انگیزترین جانور دریا هستم » کتابی درباره‌ی جانوران جالب و عجیب اقیانوس‌ها و دریاهاست. هر جانور در کنار تصویر گیرا و زیبایش خود را در پاراگرافی کوتاه معرفی می‌کند و خود را شگفت‌انگیزترین موجود دریا می‌نامد. در انتها انتخاب با مخاطب است که کدام موجود را شگفت‌انگیزترین جانور دریا بداند.
چهارشنبه, ۶ دی
یک عدد مامان به فروش می‌ رسد داستان اول از مجموعه چهار جلدی فروشی ها است. این مجموعه، داستان‌ کشکش‌های اسکار و دوست‌اش نورا با افراد خانواده و امر و نهی‌های پدر و مادرشان است.
چهارشنبه, ۱۷ خرداد