مو ویلمس

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با مو ویلمس را مشاهده کنید.

کتاب «موش خوش تیپ» درباره‌ی ویلبر، موش صحرایی برهنه‌ای است که برخلاف هم‌نوعانش علاقه‌مند است لباس بپوشد.
شنبه, ۵ بهمن
کتاب «ادوینا دایناسوری که خبر نداشت منقرض شده» درباره‌ی دایناسوری است که همه‌ی مردم شهر او را می‌شناسند و دوست‌اش دارند. او با بچه‌ها بازی و به همه کمک می‌کند و برای بچه‌ها کلوچه درست می‌کند. همه ادوینا را دوست دارند جز یک پسر به نام رجینالد ون هوبی دوبی. او همه چیز می‌داند و دوست دارد همه به او گوش بدهند. او می‌خواهد به همه ثابت کند که دایناسورها منقرض شده‌اند. پس برای تکلیف کلاس‌اش، یک گزارش از انقراض دایناسورها می‌دهد. اما بچه‌ها اهمیتی نمی‌دهند و از کلاس بیرون می‌روند تا ادوینا را ببینند و کلوچه‌های‌اش را بخورند.
دوشنبه, ۹ دی
کتاب «ماشین‌سواری»، مانند بیشتر داستان‌های فیلی و فیگی روی موضوع دوستی و روابط دوستانه تأکید دارد و با قصه‌ای جدید قصد دارد اهمیت آن را به مخاطب کودک خود یادآوری کند.
چهارشنبه, ۲۳ مرداد
کتاب «غافلگیربازی!» داستانی دیگر از فیلی و فیگی است که این‌بار مخاطبِ کودک را هم مانند خودشان غافلگیر می‌کنند. داستان با تماشای بازی سنجابی شروع می‌شود که قصد دارد دوستش را غافلگیر کند. او پشت تخته سنگی پنهان می‌شود و همین که دوستش از راه می‌رسد جلوی او می‌پرد و غافلگیرش می‌کند. سنجاب‌ها از این بازی خوششان می‌آید و می‌روند تا باز همدیگر را غافلگیر کنند.
دوشنبه, ۱۳ خرداد
کتاب «من قورباغه‌ام تو چی؟» یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی است که به همراه تصویرهای زیبا و جذاب ذهن مخاطب کودکِ خود را با یکی دیگر از مفاهیم ظاهرا ساده اما در عین حال پیچیده و مهمی آشنا می‌کند که هر انسانی از کودکی تا بزرگسالی با آن درگیر است.
چهارشنبه, ۱ خرداد