مهناز عسگری

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با مهناز عسگری را مشاهده کنید.

کتاب «آقای ماجیکا و سرایدار مدرسه» از مجموعه کتاب‌های ماجراهای آقای ماجیکا است. این مجموعه روایتگر اتفاق‌هایی است که در مدرسه‌ سنت بارتی می‌افتد
دوشنبه, ۵ شهریور
کتاب «آقای ماجیکا و هفته‌ی کتاب» از مجموعه کتاب‌های ماجراهای آقای ماجیکا است. این مجموعه روایتگر اتفاق‌هایی است که در مدرسه‌ سنت بارتی می‌افتد. با این‌که هسته‌ مرکزی کتاب‌ها‌ یکسان است ولی هر کتاب را به‌ تنهایی و مستقل از سایر کتاب‌های این مجموعه نیز می‌توان خواند.
سه شنبه, ۳۰ مرداد
کتاب خانم شارلوت کتابدار عجیب و غریب یکی از داستان‌های مجموعه ماجراهای خانم شارلوت است.
شنبه, ۲۲ اردیبهشت
کتاب «اسب ها و اسب چه ها» از مجموعه کتاب‌های «چراهای شگفت انگیز» انتشارات محراب قلم است که اطلاعاتی در باره اسب ها، انواع آن‌ها، ساختمان بدن و تغذیه آن‌ها به مخاطب میدهد. رابطه علت و معلولی در کتاب رعایت شده است.
دوشنبه, ۲۲ خرداد
آیا می دانستی حشره ای وجود دارد که فقط یک روز زندگی می کند؟ ممکن است یک روز به نظر خیلی کوتاه بیاید، ولی اگر بدانی که در این یک روز چه کارهایی می شود کرد و چقدر می شود از دنیا و زیبایی هایش لذت برد!!  
دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت
" اگر از شهرهای مختلف جهان دیدن کنی، از دیدن مارک های یکسان لباس ها و ماشین ها و رستوران هایی با غذای حاضری تعجب می کنی. این شباهت ها تصادفی نیستند. شهرهای دنیا به شبکه ای بزرگ تبدیل شده اند که شرکت های بزرگ می کوشند از مشتریان شان استفاده کنند."
یکشنبه, ۱۶ مرداد