نسرین نوش امینی

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با نسرین نوش امینی را مشاهده کنید.

کتاب «لباسی برای اژدها» دومین کتاب از مجموعه «ماجراهای من و اژدهایم» است. در این کتاب اِدی خوش‌حال است که سلیقه‌های مشترکی با اژدهایش دارد.
چهارشنبه, ۶ تیر
کتاب «کتک خور سلطنتی» داستان جمی، کودک یتیمی است که در دربار سلطنتی به عنوان کتک‌خور شاهزاده‌ انجام وظیفه می‌کند. وظیفه او این است که هر وقت شاهزاده‌ی لوس و ننر کار نادرستی انجام داد یا درسش را بلد نبود تنبیه شود تا شاهزاده عبرت بگیرد!
سه شنبه, ۱ خرداد
حفاظت از محیط زیست از موضوعات مهمی است که باید به کودکان آموزش داده شود. کتاب «با آسمان سرزمین من آشتی کنید» از مجموعه کتاب‌های دیده بان کوچک با بیانی داستانی کودک را با راه‌های محافظت از محیط زیست آشنا می‌کند.
دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت
کتاب «پسر زن جادوگر» با افتادن دو برادر دوقلو در رودخانه آغاز می‌شود. پدر تنها موفق می‌شود یکی از آن‌ها را نجات دهد. مادر، که جادوگر است، با کمک نیروی جادویی خود برای نجات جان یکی از پسرانش، جان دیگری را به او پیوند می‌زند. زن جادوگر که همیشه جادو را برای دیگران استفاده می‌کند، به‌خوبی می‌داند جادو را فقط باید در راه نیکی و برای دیگران و نه برای خود استفاده کند.
دوشنبه, ۳ اردیبهشت
داستان طنز انگار ۱۲ و ۳/۴ ساله بودن بس نبود که حالا مادرم هم می خواهد نامزد ریاست جمهوری شود! داستان دختری است به قول خودش ۱۲ و سه چهارم ساله به نام ونسا ردراک که راوی داستان نیز است. ونسا از یک سو با مشکلات دوره‌ بلوغ سروکله می‌زند و از سوی دیگر نگران از دست دادن مادرش است.
چهارشنبه, ۲۷ اردیبهشت