همایش با من بخوان

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با همایش با من بخوان را مشاهده کنید.

زیر دسته بندی ها
دسترس‌پذیر کردن کتاب تنها راه مقابله با کم‌خواندن فیلم سخنرانی ثریا قزل‌ایاغ در دومین همایش «با من بخوان» آبان ۱۳۹۷
پنجشنبه, ۱۴ فروردین
به مناسبت برگزاری دومین همایش برنامه «با من بخوان» برنامه «با من بخوان» هفت ساله شد و دومین همایش دوسالانه‌اش به همت موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ در تالار گنجینه کتابخانه ملی برگزار شد. سنت مرسوم این است که در چنین مواردی گزارشی از همایش نوشته می‌شود اما در جایی دیگر و درباره طرحی مشابه، نوشته‌ام که: «بیان وسعت و ژرفای کارهای انجام شده در این قبیل فعالیت‌ها، بااستفاده از گزاره‌های اخباری، نهایتاً لباسی عاریه‌ای و مبدل از جنس خبر بر تن آن‌ها می‌پوشاند و در خوش‌بینانه‌ترین وجه ممکن، یعنی با رعایت تمامی قواعد و استانداردهای گزارش‌نویسی، تنها می‌تواند روساخت و ظاهری مزین از این تلاش‌ها انعکاس دهد و از معرفی ژرف‌ساخت و باطن اصیل آن‌ها عاجز و درمانده می‌ماند.»
سه شنبه, ۶ آذر
دومین همایش دوسالانه «با من بخوان» و جایزه «جبار باغچه بان، همزاد سیمرغ» ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ همزمان با آغاز هفته کتاب برگزار شد.
یکشنبه, ۲۷ آبان
جایزه‌ی «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در نخستین همایش «با من بخوان» به ده آموزگار – مروج خلاق برنامه‌ی «با من بخوان» تعلق گرفت.
دوشنبه, ۱ آذر
موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، بعدازظهر شنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۵ کارگاهی با عنوان «فراتر از یک رویا» را با حضور ماریت تورنکویست، تصویرگر هلندی کتاب‌های «فراتر از یک رویا» برگزار کرد.
سه شنبه, ۲۵ آبان
ماریت تورن‌کویست، روز شنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۳۹۵ در کارگاهی که با عنوان «پرنده قرمز» از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در خانه حمایتی – آموزشی محمودآباد برگزار شده بود، حضور یافت.
سه شنبه, ۲۵ آبان
متن کامل سخنرانی فرشته دباغ، مسئول اجرای برنامه‌ی «با من بخوان» در محمودآباد و آموزشگر تخصصی خواندن با نوزاد و نوپا در نخستین همایش دوسالانه «با من بخوان»:
سه شنبه, ۲۵ آبان
نهضت قریشی‌نژاد، عضو هیئت موسس و رئیس هیئت‌مدیره‌ی انجمن دوستداران ادبیات کودک و نوجوان اصفهان و از آموزشگران برنامه‌ی «با من بخوان» در نخستین روز همایش «با من بخوان» از تجربه‌های خود به عنوان یک آموزشگر در این برنامه سخن گفت.
دوشنبه, ۲۴ آبان
زهره قایینی، سرپرست برنامه‌ی ترویج کتابخوانی «با من بخوان» و مدیر موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در نخستین روز همایش «با من بخوان»، سخنرانی خود را با محور اصلی کودکان محروم و کودکان مناطق دوردست برای حاضران در این همایش ارائه داد.
یکشنبه, ۲۳ آبان
نخستین همایش دو روزه‌ی «با من بخوان» روز ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه با حضور مروجان خواندن و فعالان حوزه ی کودکان در سالن همایش سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی ایران برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش به اشتراک گذاشتن تجربه پنج سال ترویج کتابخوانی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در مناطق محروم و با کودکان در بحران و تقدیر از آموزشگران، مربیان برتر برنامه با من بخوان و دیگر تلاشگرانی بود که در اجرای این برنامه نقش داشتند.
یکشنبه, ۲۳ آبان
در زادروز آن آموزشگر بزرگ (۱۹ اردیبهشت) که نام خود را با نام سمیرغ درآمیخته است، موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان آغاز به کار جایزه «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ را رونمایی می‌کند.
یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت