کتاب درباره کودکان در بحران

<p>بحران در زندگی کودکان و نوجوانان شامل خیلی موارد است، طلاق پدر و مادر، فرزند خواندگی، فوت اعضای خانواده، سیل و زلزله و... .&nbsp;درحقیقت، کودکان بسیار بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید معنای گفت‌وگوهای شما از حوادثی را که رخ داده است، درک&nbsp;می‌کنند.&nbsp;به همین دلیل بهترین رفتار والدین&nbsp;این است که بنشینید و درباره&nbsp;بحران پیش‌آمده با کودک خود صحبت کنید.</p>

زیر دسته بندی ها
کتاب‌های مجموعه‌ «کودکان در دنیای ما» درباره‌ی بحران‌های پیچیده، دردناک و ترسناک دنیای امروز هستند که کودکان روزانه در معرض آن‌ها هستند، اما چندان درباره‌ آن‌ها نمی‌دانند. این مجموعه کتاب تلاش می‌کند با زبان ساده و تصاویری جذاب این موضوعات را برای کودکان شرح دهد.  
دوشنبه, ۲۵ آذر
رها دختر نوجوانی است که با مادر و پدرش در تهران زندگی می کند. تکلیف درس جغرافی او درباره یکی ازشهرهای ایران است. او دوست دارد جایی را انتخاب کند که با دیگرشهرها متفاوت باشد. او بدنبال نقشه ایران به سراغ کمد مادر می رود و به جای نقشه، بسته ای را پیدا می کند که محتویات آن راز تکان دهنده و هولناکی است.
شنبه, ۵ آذر
یوسف و فتاح از اهالی روستای ایران "دره سی"روستایی دور افتاده در حوالی سرعین از توابع اردبیل هستند. سارا خواهر فتاح قرار است بعد از عید عروسی کند و از ده برود و فتاح هم امیدوار است پس از او خود را از این روستای دور افتاده نجات دهد.
سه شنبه, ۳۰ شهریور