نشست آموزشی آشنایی با رویکرد آموزشی والدورف برگزار می‌شود

موسسه عصر اندیشه نشست آموزشی آشنایی با رویکرد آموزشی والدورف را همراه با کارگاه عملی هنر گفتار مرئی (Eurytmy) برگزار می‌کند.

«یوریتمی یا هنر گفتار مرئی (Eurythmy)» یکی از هنرهای نمایشی برآمده از فلسفه آنتروپوسوفی است. این هنر را رودلف اشتاینر، بنیان‌گذار این فلسفه و هم چنین خالق روش آموزشی والدورف پایه‌گذاری کرده است. در یوریتمی، واژه‌ها، اشعار، صدای حروف الفبا و همچنین الحان موسیقی در قالب مجموعه‌ای از حرکت‌های دست، بازو و پاها به نمایش درمی‌آیند. حرکت‌ها به گونه‌ای ترتیب داده شده‌اند که در بدن و روان انسان، احساس یکپارچه بودن و هماهنگی با جهان آفرینش را به وجود می‌آورند. یوریتمی از مجموعه هنرهای نمایشی است که به عنوان یک فعالیت آموزشی در مدرسه‌های والدورف سراسر جهان به کار می‌رود. این روش کارکرد درمانی نیز دارد و در بهبود روابط میان‌فردی و خودشناسی موثر است.

بابک مقبل، آموزگار دبیرستان والدورف هنرهای نمایشی تارا در شهر بولدر آمریکا و متخصص یوریتمی از مدرسه یوریتمی در ایالت کالیفرنیا، مدرس نشست آموزشی آشنایی با رویکرد آموزشی والدورف خواهد بود.

زمان برگزاری نشست آموزشی آشنایی با رویکرد آموزشی والدورف
  • پنج شنبه ۲۶ اَمردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ (نشست آموزشی)
  • جمعه ۲۷ اَمردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۸ تا ۲۰ (کارگاه)
  • شنبه ۲۸ اَمردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۱۸ (کارگاه)

هزینه این نشست آموزشی و کارگاه عملی ۱۵۰ هزار تومان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۲۲۰۷۹۱۹۱-۲۱ تماس بگیرید. هم‌چنین در صورت تمایل به ثبت‌نام و شرکت در کارگاه می‌توانید نام، نام خانوادگی و عنوان کارگاه را به شماره ۹۱۲۲۷۶۷۹۴۴۱ پیامک کنید.

برای مطالعه در زمینه روش آموزش والدورف، مقاله‌های زیر را بخوانید:

والدورف، روش آموزشی بین‌رشته‌ای

شیوه‌ی زندگی در کودکستان والدورف

 

آشنایی با رویکرد آموزشی والدورف

 

Submitted by editor71 on