آیین یلدا و رونمایی از کتاب‌های نامه‌های نیلی برگزار می‌شود

انتشارات زعفران مراسم آیین یلدا و رونمایی از کتاب‌های نامه‌های نیلی را با حضور برخی از نویسندگان و مترجمان بنام برگزار می‌کند.

مهدی رجبی، نویسنده مجموعه کتاب‌های نیلی و مریم رجبی، تصویرگر این مجموعه در این مراسم حضور خواهند داشت. همچنین شهرام رجب‌زاده و هادی خورشاهیان، نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان، شیدا رنجبر و محبوبه نجف‌خانی، مترجمان کتاب‌های کودک و نوجوان و آرش نورآقایی از فعالان حوزه گردشگری از دیگر سخنرانان این مراسم خواهند بود.

مهدی رجبی، نویسنده این کتاب در دعوت از مخاطبان برای حضور مراسم آیین یلدا و رونمایی از کتاب‌های نامه‌های نیلی گفته است:

«همیشه دلم می‌خواست برای معرفی ایران و جاذبه‌‌هایش کتابی استاندارد و شایسته‌ کودک و نوجوان ایرانی بنویسم، تا اینكه دو سال پیش با یاری و همدلی نشر خوب زعفران این جرقه زده شد و حالا بالاخره کتاب‌ها متولد شدند.

در این کتاب‌ها گربه‌‌ ایرانی بازیگوشی به نام نیلی، به سفر می‌رود و از نقاط مختلف ایران، برای صاحبش سورنا نامه می‌نویسد.

بچه‌ها هم لذت خواندن داستان را در این کتاب‌ها تجربه می‌کنند و هم با جاذبه‌ها و محیط زیست و فرهنگ ایران‌زمین آشنا خواهند شد.

فعلاً سه جلد اول کتاب‌ها منتشر شده و به مرور باقی کتاب‌ها را تا جلد دوازدهم، تقدیم‌تان خواهیم کرد. امیدوارم بچه‌ها و حتا بزرگترها از خواندن‌شان لذت ببرند.»

آیین یلدا و رونمایی از کتاب‌های نامه‌های نیلی

در مراسم آیین یلدا و رونمایی از کتاب‌های نامه‌های نیلی از سه کتاب این مجموعه رونمایی خواهد شد که عناوین آن‌ها عبارت است از:

  • كتاب اول: نیلی در شهر سوخته
  • كتاب دوم: نیلی در سرزمین زعفران
  • كتاب سوم: نیلی در قلعه‌گنج

این مراسم روز سه‌شنبه  ۲۸ آذرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۴ عصر در باغ کتاب تهران به نشانی تهران، بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق) - بعد از مترو شهید حقانی - بلوار کتابخانه ملی - باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

 

رونمایی از کتاب‌های نامه‌های نیلی

 

Submitted by editor71 on