نشست‌های «ارتباط موثر کلامی» در موسسه مادران امروز برگزار می‌شود

موسسه مادران امروز نشست‌های «ارتباط موثر کلامی» را از نخستین روز بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در هفت جلسه ویژه مادران برگزار می‌کند.

نشست‌های «ارتباط موثر کلامی»

برقراری ارتباط موثر کلامی یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی است که هر فردی باید برای کسب آن تلاش کند. بسیاری از بحث‌ها و مشاجرات خانوادگی ناشی از درست صحبت‌نکردن یا توانایی نداشتن برای رساندن منظور یا درک‌نکردن منظور یکدیگر است.

از سوی دیگر ارتباط غیرکلامی بیش از نیمی از منظورهای ما را در تعاملات می‌رساند. ارتباط غیرکلامی مهم‌ترین بخش از ارتباط میان‌فردی را تشکیل می‌دهد. پس برای برقراری یک ارتباط موثر کلامی نخست باید:

با ویژگی‌های ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن آشنا شویم. همچنین اشکالات خود را در حرف زدن بشناسیم و برطرف کنیم، اشکالات خود را در گوش‌دادن موثر (شنوندگی) رفع کنیم، با مفهوم هم‌دردی و همدلی آشنا شویم و بدانیم که چگونه وقتی با چیزی مخالفیم، آگاهانه بگوییم «نه» و ...

شرکت‌کنندگان در نشست‌های «ارتباط موثر کلامی» با این مفاهیم و مهارت‌ها آشنا خواهند شد و برای تسلط به ارتباط کلامی مطلوب تمرین خواهند کرد.

مرضیه شاه‌کرمی، کارشناس این نشست‌ها خواهد بود.

نخستین جلسه این نشست‌ها روز یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برگزار می‌شود و تا هفت جلسه ادامه خواهد داشت.

نشانی محل برگزاری: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان شهید مطهری، خیابان سربداران، نبش جهانسوز، پلاک ۳۷، واحد ۱، طبقه زیر همکف

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۹۰۳۴۵ – ۸۸۹۰۱۴۳۶ – ۸۸۷۲۸۳۱۷ تماس بگیرید.

با موسسه مادران امروز (مام) بیشتر آشنا شوید

موسسه مادران امروز (مام) سازمانی غیرتجاری و غیردولتی است که هدف از تاسیس آن سازماندهی به تلاش‌های گروهی در زمینه‌ توانمندسازی خانواده‌ها برای بهبود رابطه‌ اعضای خانواده و به ویژه با هدف توجهی علمی به نیازهای کودکان و نوجوانان است. از دیگر هدف‌های اصلی موسسه مادران امروز (مام) می‌توان به افزايش سطح آگاهی‌های خانواده‌ها در زمينه‌های فرهنگی، هنری، بهداشتی و تربيتی اشاره کرد.

 

ارتباط موثر کلامی

 

Submitted by editor71 on