کارگاه بازی ۱ از مجموعه کارگاه های آموزشی نردبان برگزار می‌شود

بخش آموزش کودکان خردسال کتاب‌های نردبان، نخستین کارگاه را از مجموعه کارگاه های آموزشی نردبان برگزار می‌کند.

نخستین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی نردبان

کارگاه بازی ۱ که نخستین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی نردبان با عنوان «کارگاه‌هایی برای زندگی و کار با کودکان» است، ویژه پدران و مادران، مربیان و مراقبان کودکان خردسال برگزار می‌شود.

در این کارگاه شرکت‌کنندگان، بخشی از بازی‌های مناسبی را که با خردسالان و کودکان می‌توان انجام داد، آموزش می‌بینند. بخش آموزش کودکان خردسال کتاب‌های نردبان در شرکت انتشارات فنی ایران، بخش بازی‌ها را در مجموعه کارگاه های آموزشی نردبان، در دو کارگاه بازی ۱ و بازی ۲ برگزار خواهد کرد.

زمان برگزاری این کارگاه، عصر شنبه ۲۱ مردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ خواهد بود.

محل برگزاری کارگاه بازی ۱ در انتشارات فنی ایران واقع در  تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، روبه‌روی بانک قوامین، پلاک ۲۴

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در نخستین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی نردبان با شماره‌های ثابت ۸۸۵۰۵۰۵۵-۲۱ و ۸۸۵۰۵۰۵۴-۲۱ و شماره همراه ۹۱۲۳۸۶۴۸۵۳ تماس بگیرند.

با شرکت انتشارات فنی ایران بیشتر آشنا شوید:

شركت انتشارات فنی ايران درسال ۱۳۶۰ تأسيس شده است. این انتشارات كار خود را با انتشار كتاب‌های فنی آغاز كرد و به تدریج حوزه‌ی فعاليت خود را به انتشار كتاب‌های سبز در موضوع محيط زيست و كتاب‌های مهارت‌های زندگی گسترش داد.

نردبان بخش کودک و نوجوان شرکت انتشارات فنی ایران است که موضوع‌های کتاب‌های این بخش را مهارت‌های زندگی، محیط زیست، علم آموزی برای کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهد.

 

مجموعه کارگاه های آموزشی نردبان

 

 

Submitted by editor71 on