باشگاه مخاطبان در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان

باشگاه مخاطبان همراه با سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان کار خود را آغاز می‌کند.

نقش به‌سزای باشگاه مخاطبان در اطلاع‌رسانی

مدیر باشگاه مخاطبان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان ضمن شریح فعالیت‌های این دوره از باشگاه هواداران، گفت: جذب و افزایش مخاطب هدفمند برای جشنواره از برنامه‌های اصلی این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است.

شادمهر راستین با تاکید بر اینکه باشگاه مخاطبان جشنواره به منظور جذب مخاطب هدفمند و گردآوری بانک اطلاعاتی از افراد علاقه‌مند به حوزه سینمای کودک راه‌اندازی شد و نقش به‌سزایی در اطلاع‌رسانی به مخاطبان دارد، بیان کرد: باشگاه جشنواره در کنار برنامه-های اصلی، تسهیلات و شرایطی را برای مخاطبان جشنواره فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی اخبار جشنواره دنبال کنند و از برنامه‌های آن بر اساس علاقه‌مندی‌های خود استفاده کنند.

وی ضمن بیان این موضوع که اصل مورد نظر باشگاه برقراری ارتباط دو سویه با مخاطبان است، افزود: باشگاه مخاطبان از زمانی شروع به کار کرد که احساس شد مخاطب جشنواره باید بصورت هدفمند از برنامه‌های جشنواره مطلع شود تا بتواند با قدرت انتخاب خود به تماشای فیلم‌ها بنشیند و در برنامه‎‌ها و کارگاه‌های آموزشی حضور پیدا کند.

مدیر باشگاه مخاطبان سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در توضیح چگونگی فرآیند ثبت نام این دوره از جشنواره کودک و نوجوان توضیح داد: امسال تلاش کردیم با استفاده از روش‌های ارتباطی نوین، مخاطبان هدف جشنواره را شناسایی کرده و آنها را به طور مستمر در جریان رویدادهای جشنواره قرار دهیم. در همین راستا ربات تلگرامی جشنواره راه اندازی شد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ هزینه‌ای اطلاعات مربوط به جشنواره را به مخاطبان عرضه کند.

وی با تاکید بر این موضوع که طراحی ربات به گونه‌ای است که حس پویایی را در مخاطب همواره نگه می دارد، تصریح کرد: اطلاع رسانی مداوم فیلم‌ها، اخبار و روند کار باشگاه، امکان نظرسنجي از مخاطبان در زمینه‌های مختلف و تجزيه و تحليل داده‌ها و رسيدن به آمار و نمودارهاي قابل ارزيابي، از مهمترین قابلیت‌های ربات تلگرامی سی‌امین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان است.

مدیر باشگاه مخاطبان سی‌امین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان در ادامه توضیحات خود بیان کرد: علاقه‌مندان جهت اطلاع از اخبار و رویدادهای جشنواره می‌توانند از طریق نشانی @Icff_ bot وارد ربات تلگرام شوند و پس از تکمیل فرایند ثبت-نام از امتیازات عضویت در باشگاه طی روزهای برگزاری جشنواره که شامل صدور کارت عضویت باشگاه جشنواره، رزرو بلیت با تخفیف حداکثری، دسترسی به ربات راهنما برای انتخاب فیلم‌ها، بهره‌مندی از رویدادهای جانبی همراه با تخفیف، جوایز در نظر گرفته شده و خبرنامه این دوره از جشنواره بهره‌مند شوند.

سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی است.

هدف از برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان عبارت است از:

الف) معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان در عرصه ملی و بین‌المللی و تقدیر از پدیدآورندگان این آثار

ب) زمینه‌سازی حضور فعالان سینمای کودک و نوجوان در  بخش‌های متنوع جشنواره

ج) رشد و رونق تولید و نمایش در سینمای کودک و نوجوان، از طریق زمینه سازی برای تبادل اندیشه و تعامل میان دست‌اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب نظران و مخاطبان

سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از ۹ تا ۱۵ تیرماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

باشگاه مخاطبان

 

باشگاه مخاطبان در جشنواره

 

Submitted by editor71 on