آشنایی با هنرهای سنتی در بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی

دفتر کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی به مناسبت بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی تهران از اول تا هفتم شهریورماه ۱۳۹۶ خورشیدی میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در غرفه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، کودکان با شاخه‌هایی از هنرهای سنتی همچون بافت گلیم، ساخت اسباب بازی بومی، پوشاک عروسک‌های اقوام، سفال‌گری و نقوش ایرانی آشنا می‌شوند.

 قصه‌گویان قصه‌هایی از نقش و طرح فرش خواهند گفت و با ایجاد فضایی خیال‌انگیز از راه بازی و خلاقیت، صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ایران به کودکان آموزش خواهند داد.

غرفه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی تهران سعی کرده است تا با استفاده از کارشناسان و مربیان باتجربه صنایع دستی، کودکان با گوشه‌ای از هنرهای زیبای این سرزمین آشنا شوند.

هم‌چنین کتاب‌های تخصصی منتشرشده در حوزه کودکان و نوجوانان به نمایش در خواهد آمد. مجموعه‌ای از اسباب بازی‌های دست‌ساز نیز در این غرفه برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش در خواهد آمد.

غرفه کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی در سال ۲۵D از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی

بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی به عنوان بزرگترین رویداد صنایع دستی کشور از اول تا هفتم شهریورماه در سالن‌های شماره ۸، ۹ و سری ۲۵ (A.B.C) محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به تعداد ۴۲۵ غرفه برگزار می‌شود.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی

 

Submitted by editor71 on