جشن امضای کتاب های طوطی با حضور مترجم برگزار می‌شود

واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، کتاب های طوطی جشن امضای چند کتاب خود به ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی را با حضور مترجم برگزار می‌کند.

«دست نگه‌دار دزد!»، «ویرجینیا گرگ می‌شود» و «سام و حیوان خانگی‌اش» عنوان سه کتابی است با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی که از سوی کتاب های طوطی به چاپ رسیده است.

جشن امضای این کتاب‌ها روز دوشنبه ۲۳ اَمردادماه ۱۳۹۶ با حضور کیوان عبیدی آشتیانی در فروشگاه انتشارات فاطمی واقع در خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، تقاطع شهید ژاندارمری، پلاک ۱۵۸ برگزار می‌شود.

درباره کتاب های طوطی

کتاب های طوطی با هدف اینکه «کودکان حق دارند با بهترین کیفیت کتاب بخوانند» از آثار فاخر کشورهای مختلف سراسر جهان با رعایت قانون کپی‌رایت به ترجمۀ داستان‌هایی می‌پردازد که مرز کشورها را بردارد و فرهنگ‌های مختلف را به کودکان و نوجوانان معرفی می‌کند. این واحد همچنین موضوع‌هایی را برای کودکان بازگو می‌کند که آنان بتوانند از آن درک مشترک داشته باشند و با آن ارتباط برقرار کنند؛ مانند: صلح و دوستی، تحمل و بردباری، شفقت و مهربانی.

واحد کودک و نوجوان انتشارات فاطمی زیر نظر گروه کارشناسی معتبر، هم‌چنین به تألیف کتاب‌های می‌پردازد که روایت داستان‌هایی با یک موضوع فرهنگی خاص یا بازتابی از ادبیات کهن یا ادبیات معاصر ایران است. این کتاب‌ها در قالب کتاب‌های تصویری یا داستان‌های کوتاه و بلند برای گروه‌های سنی مختلف منتشر می‌شوند.

درباره کیوان عبیدی آشتیانی

کیوان عبیدی آشتیانی ۲ دی‌ماه سال ۱۳۳۵در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته رشته‌ مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه‌ طباطبایی است.

آشتیانی سال هاست که در زمینه‌ بررسی ادبیات کودکان و نوجوانان با شورای کتاب کودک همکاری می کند. او کار ترجمه‌ی ادبیات نوجوانان را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و تاکنون جایزه‌هایی را نیز از آن خود کرده است.

 

مترجم کتاب های طوطی

جهت خرید کتاب های طوطی می‌توانید به سایت کتاب هدهد به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

Submitted by editor71 on