جشن بهارانه انجمن حمایت از حقوق کودکان کار

انجمن حمایت از حقوق کودکان کار جشن بهارانه خود را همراه با دید و بازدید نوروزی برگزار می‌کند.

جشن بهارانه انجمن حمایت از حقوق کودکان کار با اجرای موسیقی زنده و حضور چهره‌های فعال اجتماعی، فرهنگی و هنری همراه خواهد بود.

این مراسم عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به پل پارک وی، خیابان هتل استقلال، سالن تلاش برگزار خواهد شد.

ورود برای عموم به جشن بهارانه آزاد خواهد بود.

درباره انجمن حمایت از حقوق کودکان کار بیشتر بدانیم:

انجمن حمایت از حقوق کودکان، با هدف حمایت از حقوق کودکان به عنوان سازمانی مردم نهاد، مستقل، غیرسیاسی و غیرانتفاعی در سال ۱۳۷۳ آغاز به کار کرد.

هدف اصلی انجمن، تبلیغ و ترویج پیمان‌نامه جهانی حقوق کودک است. این انجمن در تلاش است تا با تکیه بر فعالیت‌های گروهی و داوطلبانه اعضای خود، در بهبود وضعیت زندگی کودکان، مشارکتی فعال داشته باشد. این انجمن با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران، در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند؛ زمینه‌هایی مرتبط با تحصیل، اطلاع‌رسانی، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، خدمات مشاوره‌ای برای خانواده‌ها و نیز یاری‌رسانی عملی به کودکانی که بر اثر بلایای طبیعی و اجتماعی و شرایط دشوار زندگی، آسیب دیده‌اند. مواردی مانند حمایت از کودکان کار، کودکان بی‌سرپناه، کودکان قربانی سیل و یا جنگ و کودکانی که مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، از جمله فعالیت‌های انجمن در راستای تحقق پیمان نامه جهانی حقوق کودک در ایران است.

جشن بهارانه انجمن حمایت از حقوق کودکان کار

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor71 on