دوره آموزش خبرنگاری عملی ویژه نوجوانان برگزار می‌شود

ماهنامه مدیریت ارتباطات با همکاری مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی (با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) دوره آموزش خبرنگاری تئوری- عملی را در سطح مقدماتی ویژه گروه سنی نوجوانان (۱۳ تا ۱۷ سال) برگزار می‌کند.

تهمینه حدادی، روزنامه‌نگار و نویسنده مجموعه کتاب‌های «روزنامه‌نگاری برای نوجوانان» مدرس این دوره آموزش خبرنگاری عملی خواهد بود.

آنچه نوجوانان در این دوره آموزش خبرنگاری خواهند آموخت:

شیوه اجرای این دوره، به روش تئوریک و عملی خواهد بود به این صورت که نوجوانان پس از آشنایی با  وظایف خبرنگار، آشنایی با  عناصر و  ارزش‌های خبری، اصول نخستین خبرنویسی، مصاحبه، انتخاب سوژه، پیگیری موضوع، تیترنویسی و... از یک رسانه بازدید می‌کنند و همچنین در یک نشست خبری حضور می‌یابند و به انتشار اخبار مبادرت می‌کنند. همچنین آن‌ها در طول یکی از جلسه‌ها در محیط نمایشگاهی اقدام به تولید گزارش خبری خواهند کرد تا در فضای واقعی تولید خبر، به کسب مهارت‌های لازم بپردازند و تجربه تهیه گزارش را کسب کنند. آثار برتر نوجوانان پس از پایان این دوره در برخی از نشریه‌ها به چاپ خواهد رسید. همچنین در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در این کارگاه داده خواهد شد.

دوره آموزش خبرنگاری عملی در سطح مقدماتی در ۸ جلسه ۳ ساعته برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری: از نیمه تیرماه ۱۳۹۶ روزهای دوشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۳ در دفتر ماهنامه مدیریت ارتباطات

هزینه ثبت‌نام در این دوره آموزشی ۲۲۰ هزار تومان است.

محل برگزاری: تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان استاد نجات‌اللهی، نرسیده به تقاطع اراک، بن‌بست مهدی، شماره ۱

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۹۰۴۶۱۶ تماس بگیرند.

ماهنامه مدیریت ارتباطات، ماهنامه‌ای است که از اوایل سال ۱۳۸۹ با هدف جلب مشارکت نخبگان در ارتقای کیفی دانش «مدیریت ارتباطات» از راه انتشار نشریه‌ای روزآمد ، علمی و کاربردی در چندین بخش مختلف آغاز به کار کرده است و تلاش آن فراگيري، جلب توجه و ارتقا سطح عمومي دانش مديريت ارتباطات بوده است.

 

دوره آموزش خبرنگاری

 

 

Submitted by editor71 on