شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی برگزار می‌شود

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی را با موضوع «خلق ایده برای پی‌نما (کمیک‌استریپ) و ترویج خواندن» برگزار می‌کند.

علی‌اکبر زین‌العابدین و فربدد محبوب، مهمانان شصت و ششمین نشست ترویج خواندن کتابخانه مرجع کانون خواهند بود تا از تجربیات خود در زمینه خلق کمیک‌استریپ و چرایی نیاز کودکان و نوجوانان به انواع کمیک‌استریپ سخن بگویند.

شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

محل برگزاری: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید شامران، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری

حضور برای تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد و رایگان است.

كتابخانه مرجع كانون، كتابخانه‌ای تخصصی است كه درباره ادبیات، هنر و تعلیم و تربیت با موضوع محوری كودك و نوجوان فعالیت می‌كند. کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۸ آغاز به کار کرده است. در سال ۱۳۷۰ آیین نامه كتابخانه مرجع تدوین شده است  و از آن تاریخ با محور قرار دادن ادبیات و هنر كودكان و نوجوانان منابع خود را سازماندهی و گردآوری كرده است. از جمله برنامه‌های این کتابخانه، برگزاری سلسله نشست‌های ترویج کتابخوانی است که آخرین دوشنبه هر ماه برای علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود.

 

شصت و ششمین نشست ترویج کتابخوانی

Submitted by editor71 on