شصت ‌و یکمین نشست ترویج کتابخوانی برگزار می‌شود

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شصت و یکمین نشست ترویج کتابخوانی خود را با موضوع «پی‌نما (کمیک استریپ) و ترویج خواندن» برگزار می‌کند.

مهمانان شصت ‌و یکمین نشست ترویج کتابخوانی، سپیده تفضلی و سعید رزاقی، کارشناس ارشد تصویرگری و فعال در زمینه نویسنگی و تصویرگری پی نما خواهند بود.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری، یک کتابخانه تخصصی است، که درباره ادبیات، هنر، و تعلیم و تربیت با موضوع محوری کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. کتابخانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۱۳۵۸ آغاز به کار کرده است. در سال ۱۳۷۰ آیین نامه کتابخانه مرجع تدوین شده است  و از آن تاریخ با محور قرار دادن ادبیات و هنر کودکان و نوجوانان منابع خود را سازماندهی و گردآوری کرده است.

این کتابخانه، هر ماه به صورت مرتب سلسله نشست‌های ترویج کتابخوانی را با حضور صاحب‌نظران عرصه ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌کند و در آن، موضوع‌هایی در پیوند با «ترویج خواندن» و راه‌کارهای آن را به بحث می‌گذارد. شرکت کنندگان نیز در ادامه به طرح سوال‌ها و مسایل خود می‌پردازند.

زمان و مکان شصت و یکمین نشست ترویج کتابخوانی

نشست ترویج کتابخوانی، عصر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار خواهد شد. مکان این نشست در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی، خیابان بهشتی، پلاک ۲۴، مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک شامران خواهد بود.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان در این نشست آزاد و رایگان است.

 

Submitted by editor71 on