فراخوان کانون پرورش فکری به نوشتن نمایش نامه برای کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نوشتن "نمایش نامه کودک و نوجوان امروز" فراخوان داد. 

کانون پس از اجرای طرح رمان نوجوان امروز و انتشار ده ها رمان به قلم نویسندگان ایرانی ادبیات کودک، حالا تصمیم به تشویق نمایش نامه نویسان به نوشتن نمایش نامه های خوب برای کودکان و نوجوانان گرفته است. بر این اساس، دبیرخانه نمایش‌ نامه‌ کودک و نوجوان امروز از نمایش‌ نامه‌ نویسان، کارشناسان و مربیان کودک و نوجوان دعوت به همکاری کرده است.

کانون، چند ماه پیش نیز نشست ویژه ای برپا کرد و از نمایشنامه نویسان مطرح کشور خواست تا در این طرح مشارکت کنند. به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار فرستاده شده در شورای تخصصی و سیاست‌گذاری انتشارات کانون مطرح می شود و در صورتی که اثر تصویب شود، با نویسنده قرار داد بسته شده و اثر چاپ خواهد شد. 

 بر اساس فراخوان، آثاری که فرستاده می شود باید برای کودکان و نوجوانان باشند، پیش از این چاپ نشده باشند، نویسنده آن ها دست کم یک اثر چاپ شده داشته باشد و در صورتی که اقتباس از کار نویسنده ای دیگر است یا در آن شعر وجود دارد، حقوق مادی و معنوی نویسنده اثر اصلی و شاعر رعایت شده باشد. کانون مهلت پذیرش  و انتشار آثار را در دو مرحله اعلام کرده است. مرحله اول تا پایان شهریور ۹۱ و مرحله دوم تا پایان اسفند ۹۱. 

       نشانی  دبیرخانه نمایشنامه‌ کودک و نوجوان امروز: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، شماره ۲۶، مجتمع شهید ملک شامران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاونت تولید، واحد انتشارات، کدپستی ۱۵۱۱۶۴۷۴۱۶ آماده دریافت آثار شرکت کنندگان است.

Submitted by admin on