فرهاد حسن‌زاده میهمان نشست «لذت داستان»

تیتر:
فرهاد حسن‌زاده میهمان نشست «لذت داستان»

ششمین نشست ماهانه «لذت داستان» با حضور فرهاد حسن‌زاده سه‌شنبه سوم شهریورماه در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در نشست ادبی «لذت داستان» که با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب برگزار می‌شود، علاقه‌مندان به داستان‌خوانی و داستان‌نویسی، با فرهاد حسن‌زاده میهمان ویژه ششمین نشست «لذت داستان» دیدار می‌کنند.

فرهاد حسن‌زاده یکی از پرکارترین نویسندگان کشورمان است که در دو حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان، آثار فراوانی پدید آورده است. از جمله آثار وی می‌توان به "مهمان مهتاب"، "همان لنگه کفش بنفش"، "آقا رنگی و گربه‌ ناقلا"، "هندوانه به شرط عشق"، "انگشت مجسمه"، "کنار دریاچه نیمکت هفتم"، "بند رختی که برای خودش دل داشت"، "هستی" و "عقرب‌های کشتی بمبک" اشاره کرد. آثار او در جشنواره‌های مختلفی همچون جشنواره کتاب سروش، جشنواره‌ کتاب سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره مطبوعات، جشنواره‌ ادبیات کودکان و نوجوانان، جشنواره‌ کتاب ادب پایداری، جشنواره‌ یکی بود یکی نبود، جشنواره‌ کتاب‌های آموزشی رشد، کتاب سال و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزیده و تقدیر شده است.

فرهاد حسن‌زاده در این نشست به انتقال تجربه های نویسندگی و بیان خاطرات سال‌ها آفرینش ادبی خود خواهد پرداخت و علاقه‌مندان فرصت گفت‌وگو با این نویسنده را خواهند یافت.
همچنین بخشی از نشست «لذت داستان» به داستان‌خوانی یک نویسنده جوان اختصاص خواهد داشت. ابوذر هدایتی، نویسنده‌ای است که در لذت داستان شهریورماه، داستان وی توسط فرهاد حسن‌زاده و حاضران مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.
حضور در این نشست برای علاقه‌مندان به ادبیات آزاد است.

زمان: ساعت ١٧
نشانی: فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
خبرگزاری دانشجویان ایران
exp:
2015-08-26
تاریخ:
۹۴/۵/۳۱
Submitted by editor3 on