فهرست کتاب برای کلاس سومی ها در نوروز ۱۳۹۷

سایت کتابک فهرست کتاب های ویژه نوروز را مخصوص کلاس سومی ها به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ معرفی می‌کند تا کودکان در تعطیلات نوروزی از خواندن کتاب‌های باکیفیت لذت ببرند.

نوروز امسال، بنابر تاکید آموزش و پرورش، کودکان در بسیاری از استان‌های ایران، خواندن کتاب‌های مناسب گروه سنی خود و خلاصه‌سازی آن‌ها را جایگزین حل پیک‌های شادی خواهند کرد. بر همین اساس، سایت کتابک فهرست کتاب‌هایی مخصوص هر پایه را از پیش‌دبستان تا سال ششم دبستان معرفی خواهد کرد.

همچنین پیش از آغاز تعطیلات نورورزی، روش‌های درست خلاصه‌سازی کتاب‌ها را در اختیار مادران و پدران، مربیان و آموزگاران قرار خواهد داد تا به دانش‌آموزان و کودکان خود آموزش دهند.

روش‌های گوناگون خلاصه‌سازی:

خلاصه سازی از راه‌های گوناگون

نقشه داستان چیست و چه نقشی در یادگیری کودکان دارد؟

فهرست کتاب برای کلاس سومی ها در نوروز ۱۳۹۷

فهرستی که در ادامه کتابک به شما پیشنهاد می‌دهد، کتاب‌های ویژه کلاس سومی ها است. در پایین هر کتاب، لینک معرفی و همچنین لینک خرید کتاب از کتاب هدهد قرار داده شده است. گفتنی است افزون بر این کتاب‌ها، از بسته‌های نوروزانه کتاب هدهد ویژه ۷ تا ۹ سال و همچنین ۱۰ تا ۱۲ سال نیز می‌توانید برای کلاس سومی های خود استفاده کنید. همچنین اگر فکر می‌کنید سطح کتاب‌های معرفی‌شده در فهرست کتاب برای کلاس سومی ها برای کودکان شما مناسب نیست، می‌توانید از فهرست کتاب برای کلاس دومی ها یا فهرست کتاب‌های کلاس چهارمی ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر کتاب می‌توانید با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرید.

۱. آبی کوچولو

۲. آدم کوچک و خواب‌های بزرگ

۳. آمبر و ماجراهای سفر

۴. فرانکلین و هدیه سال نو

۵. فلیکس و گنج‌های فراموش‌شده

۶. مینی و هدیه روز عید

۷. من نمی‌توانم پیدایش کنم

۸. مهمان‌های ناخوانده

۹. چه‌کار می‌کنی با یک فکر نو؟

۱۰. کلوچه گرد و قلمبه


کتاب برای کلاس سومی ها

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor71 on