نشست مادران امروز با موضوع «آشنایی با کودک آزاری و پیشگیری از آن»

موسسه مادران امروز در نشست ماهانه دی‌ماه این موسسه، به موضوع «آشنایی با کودک آزاری و پیشگیری از آن» خواهد پرداخت.

بهاره لطیفی، کارشناس علوم تربیتی و دانشجوی دکترا و درس دانشگاه، سخنران این نشست خواهد بود.

نشست ماهانه «آشنایی با کودک آزاری و پیشگیری از آن»

زمان نشست «آشنایی با کودک آزاری و پیشگیری از آن» سه‌شنبه ۵ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ ا در موسسه مادران امروز به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان شهید مطهری، خیابان سربداران، نبش جهانسوز، پلاک ۳۷، واحد ۱، طبقه زیر همکف برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۸۸۸۹۰۳۴۵ – ۸۸۹۰۱۴۳۶ – ۸۸۷۲۸۳۱۷ تماس بگیرید.

حضور در نشست‌های ماهانه موسسه مادران امروز برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

درباره موسسه مادران امروز بیشتر بدانید

موسسه مادران امروز (مام) سازمانی غیرتجاری و غیردولتی است که در تاریخ ۱۳مرداد ماه سال ۱۳۷۷ تاسیس شد. هدف از تاسیس این موسسه سازماندهی به تلاش‌های گروهی در زمینه‌ توانمندسازی خانواده‌ها برای بهبود رابطه‌ اعضای خانواده و به ویژه با هدف توجهی علمی به نیازهای کودکان و نوجوانان بود. از دیگر هدف‌های اصلی

موسسه مادران امروز (مام) می‌توان به افزايش سطح آگاهی‌های خانواده‌ها در زمينه‌های فرهنگی، هنری، بهداشتی و تربيتی اشاره کرد.

موسسه مادران امروز هم‌چنین به منظور ایجاد زمینه‌های مناسب برای پرورش فرزندان، بجز مادران، توانمندسازی کل خانواده را نیز در برنامه‌های کار خود قرار داده است تا از طریق ارایه آگاهی‌های لازم برای همه اعضای خانواده و بهبود بخشیدن به رابطه‌های آن‌ها، کمک به مادران برای پرورش اصولی فرزندان را تسهیل کند. یکی از

اقدامات این موسسه در همین راستا، برگزاری نشست‌های ماهانه‌ای ویژه خانواده‌ها است که تا آنان آگاهی‌های لازم را در زمینه‌های تربیت کودک بدهد.

 

آشنایی با کودک آزاری و پیشگیری از آن

 

 

Submitted by editor71 on