برگزاری ششمین سمینار استانی مداخله زودهنگام خانواده‌محور برای کودکان کم‌شنوا و ناشنوا

انجمن علمی شنوایی‌شناسی ایران ششمین سمینار استانی مداخله زودهنگام خانواده‌محور برای کودکان کم‌شنوا و ناشنوای استان مازندران را برگزار می‌کند.

این سمینار با پنج امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تحت نظارت و با همکاری کمیته بین‌المللی FCEI اتریش برگزار خواهد شد. در این سمینار به سه اصل طلایی در موفقیت کودکان کم‌شنوا و ناشنوا شامل تشخیص زودهنگام، سمعک/ کاشت زودهنگام و مداخله توانبخشی زودهنگام پرداخته خواهد شد.

انجمن علمی شنوایی‌شناسی ایران در برگزاری ششمین سمینار مداخله زودهنگام خانواده‌محور برای کودکان کم‌شنوا و ناشنوا با کمیته مطالعات ناشنوایی/کم‌شنوایی، مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همکاری می‌کند.

لازم به ذکر است نمایشگاهی از باکیفیت‌ترین کتاب‌های کودکان و نوجوانان نیز از سوی فروشگاه کتاب هدهد در حاشیه این سمینار برپا خواهد شد.

 ششمین سمینار استانی مداخله زودهنگام خانواده‌محور برای کودکان کم‌شنوا و ناشنوای استان مازندران روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۰ تا ۱۶ در استان مازندران، شهر ساری، خیابان امیر مازندرانی، خیابان رودکی (شهبند)، پارک کوشا سنگ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

حضور در این سمینار برای تمامی علاقه‌مندان آزاد است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت انجمن علمی شنوایی شناسی ایران به نشانی www.fcei.uswr.ac.ir مراجعه کنند.

 

سمینار استانی مداخله زودهنگام خانواده‌محور برای کودکان کم‌شنوا

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor71 on