فراخوان ارسال مقاله به سمپوزیوم براتیسلاوا ۲۰۱۹ با موضوع مکتب تصویرگری اوریجینال در جهان دیجیتال

فراخوان ارسال مقاله به بیست و هفتمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی براتیسلاوا منتشر شد. بیست و هفتمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی براتیسلاوا در روزهای ۱۹ و ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (برابر با ۲۸ و ۲۹ شهریور ۱۳۹۸) با موضوع Cult of the original illustration  in the world of digital technology (مکتب تصویرگری اوریجینال در جهان دیجیتال) در شهر براتیسلاوا برگزار می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای کتاب کودک و انجمن تصویرگران ایران از علاقه‌مندان دعوت کرده است که چکیده تمام‌نمای مقاله خود، بین ۵۰۰ الی ۸۰۰ کلمه، شامل هدف، سوال پژوهش، روش، یافته‌ها و نتیجه‌گیری، را به زبان فارسی و انگلیسی حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی ۹۷ به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، امور بین‌الملل کانون ارائه دهند. پس از بررسی چکیده‌ها توسط هیئت‌داوران سه نهاد، فرد منتخب به دوسالانهٔ تصویرگری براتیسلاوا معرفی خواهد شد تا مقاله خود را در سمپوزیوم مذکور ارائه دهد. فرد منتخب می‌بایست تا تاریخ ۳۰/۴/۲۰۱۹ (۹ خرداد ۹۸) مقاله کامل را به زبان انگلیسی به دفتر امور بین‌الملل کانون ارائه دهد. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هزینه‌های سفر و نهاد برگزارکننده هزینه‌های اقامت سخنران را برای شرکت در این رویداد فرهنگی به عهده خواهند گرفت.

ارائه رزومه فعالیت در حوزه کتاب کودک و تصویرگری، ارائه کارت پایان خدمت سربازی و تسلط کامل به زبان انگلیسی برای داوطلبان الزامی است.

نمایشگاه بین‌المللی تصویرگری براتیسلاوا BIB هر دو سال یک‌بار در شهر براتیسلاوا، پایتخت جمهوری اسلواکی، برگزار می‌شود و آثار تصویرگران کتاب‌های کودکان را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه همگام با اهداف یونسکو، دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY)، کمیسیون‌های ملی و نیز سازمان‌های مرتبط با هنرهای زیبا امکان رویارویی تصویرگران را فراهم کرده و شرایط را برای ارزیابی آثار و درنتیجه توسعه و پیشرفت این هنر فراهم می‌کند. برگزارکنندگان و حمایت‌کنندگان مالی این جشنواره وزارت فرهنگ جمهوری اسلواکی، کمیسیون ملی یونسکو در اسلواکی و خانه بین‌المللی هنر برای کودکان Bibiana هستند.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on