یازدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت برگزار می‌شود

دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست با همکاری اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز و مدرسه طبیعت باغچه مهر کرج، یازدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت را برگزار می‌کند.

یازدهمین دوره این نمایشگاه، شامل آثار عکاسی پوریا قلیچ‌خانی است که با حضور محمد درویش، مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست افتتاح می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت

زمان گشایش یازدهمین نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت: شنبه ۱۴ اَمردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۱

زمان بازدید: ۱۴ تا ۱۶ اَمردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۹

مکان برپایی نمایشگاه عکس مدرسه طبیعت: کرج، میدان نبوت به سمت خیابان مطهری، کوچه میلاد، نگارخانه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز

 

نمایشگاه ملی عکس مدرسه طبیعت

 

درباره مدرسه طبیعت باغچه مهر

مدرسه طبیعت باغچه مهر هم چون سایر مدرسه‌های طبیعت فضایی است که در آن امکان تجربه آزادانه و خودانگیخته طبیعت برای کودکان فراهم شده است. کودکان در این فضا به کاوش‌های آزادانه و بازی سرخوشانه می‌پردازند، عنصرهای مختلف طبیعی موجود در محیط را دستکاری می‌کنند و شکل می‌دهند، در تخیلاتشان غرق می‌شوند و به تخیلاتشان در رابطه با اشیا و موجودات اطراف خویش جان می‌بخشند. کودکان ۳-۱۲ سال در مدرسه طبیعت زیر نظارت تسهیلگران به صورت فردی یا گروهی به بازی و فعالیت می‌پردازند.

فضای مدرسه طبیعت باغچه مهر شامل عناصر طبیعی مانند آب، خاک، چوب، سنگ و عناصر زنده شامل گیاهان و حیوانات و سازه‌هایی با چوب و طناب جهت تعامل و بازی کودکان است.

پدران و مادران و مسئولان مهدکودک‌ها و مدرسه‌ها می‌توانند در تمامی روزهای هفته با هماهنگی قبلی، کودکان خود را به این فضا ببرند.

 

 

Submitted by editor71 on