نمایشگاه کتاب‌هایی با موضوع مدرسه در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی نمایشگاه «تا مدرسه راهی نیست» را برپا کرده است و گزیده‌ای از کتاب‌های کودک و نوجوان با موضوع مدرسه را به نمایش گذاشته است.

عنوان این نمایشگاه برگرفته از کتابی است نوشته ع‍ل‍ی‌اک‍ب‍ر ای‍ران‍دوس‍ت‌ با ت‍ص‍وی‍رگ‍ری ن‍س‍ری‍ن‌ خ‍س‍روی‌ که انتشارات ک‍ان‍ون‌ پ‍رورش‌ ف‍ک‍ری‌ ک‍ودک‍ان‌ و ن‍وج‍وان‍ان‌ در دهه هفتاد منتشر کرده است.

در نمایشگاه «تا مدرسه راهی نیست» ۷۰ عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده که ۴۴ عنوان آن فارسی و ۲۶ عنوان شامل غیرفارسی است.

«بچه‌های آخر کلاس»، «اولین تجربه‌های تو»، «کودکان ایرانی»، «ماهی بالای درخت»، «خاطرات یک بچه چُلمن»، «KNUFFLE BUNNY TOO»، «David Goes to school» و... از جمله کتاب‌های به نمایش درآمده در نمایشگاه «تا مدرسه راهی نیست» کتا‌خانه مرجع کانون است.

کتابخانه مرجع کانون هر ماه گزیده‌ای از کتاب‌های فارسی و غیرفارسی خود را با موضوع‌های مختلف در قالب نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. نمایشگاه‌ کتاب‌های پاپ آپ، کتاب‌های مرجع کودک و نوجوان، کتاب‌های صنایع دستی، کتاب‌های بازی، نمایشگاه برندگان جایزه هانس کریستین اندرسن، کتاب‌های بازنویسی شده از شاهنامه، کتاب‌های بازنویسی شده از از داستان‌های هزار و یک شب، کتاب‌های با موضوع ورزش از جمله نمایشگاه‌هایی است که کتابخانه مرجع تاکنون برگزار کرده است.

نمایشگاه «تا مدرسه راهی نیست» از اول تا پایان مهر ۱۳۹۷ روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای علاقه‌مندان است.

نشانی: خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، کتاب‌خانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

پوستر نمایشگاه تا مدرسه راهی نیست

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on