همایش معرفی برنامه «با من بخوان» در هشتگرد برگزار می‌شود

کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری با همکاری موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان همایش معرفی برنامه «با من بخوان» را برگزار می‌کند.

همایش معرفی برنامه «با من بخوان» همراه با نمایشگاهی از کتاب‌های باکیفیت با همکاری فروشگاه کتاب هدهد روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ برگزار می‌شود.

مکان برگزاری: هشتگرد، ابتدای خیابان راه‌آهن، کانون فرهنگی هنری شهید مطهری،

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۴۴۲۲۲۲۶۲-۲۶ و ۴۴۲۲۱۱۰۰-۲۶ تماس بگیرند.

درباره «با من بخوان» بیشتر بدانید:

«با من بخوان» از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برنامه‌ریزی می‌شود. این برنامه سال‌هاست در بسیاری از مناطق محروم استان‌های ایران همچون استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و چندین منطقه دیگر، با پشتیبانی مالی شماری از شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و غیردولتی اجرا می‌شود. «با من بخوان» با شعار «همه کودکان حق دارند کتاب‌های باکیفیت بخوانند» اصلی‌ترین هدف خود را که رساندن کتاب‌های مناسب و باکیفیت به دست گروهی از کودکان و نوجوانان است که در وضعیت معمول زندگی به کتاب‌های باکیفیت دسترسی ندارند، در این مناطق پیش می‌برد. این برنامه همچنین در وضعیت‌های ویژه مانند وقوع رخدادهای فاجعه‌بار طبیعی و اجتماعی که کودکان نیاز به کتاب‌درمانی و دسترسی به کتاب‌های مناسب دارند، به یاری این گروه از کودکان می‌شتابد.

درباره کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری بیشتر بدانید:

کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری از سال ١٣٧٦ فعاليت خود را تحت نظر اداره كل اموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ اغاز کرده است. كانون شهيد مطهری از بزرگترين مراكز فرهنگی تربيتی در غرب استان البرز است كه به‌صورت تخصصی در كليه همه زمینه‌های فرهنگی تربيتی و ورزشی فعاليت می‌کند. برنامه‌ريزی دوره‌های آموزشی به گونه‌ای است كه امكان حضور همه گروه‌های سنی دختران و پسران را فراهم ساخته است.

درباره «کتاب هدهد» بیشتر بدانید:

کتاب هدهد، فروشگاه کتاب موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان است. این فروشگاه مرجعی از بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. کارشناسان کتاب موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، آثار ویژه مخاطبان کودک و نوجوان را کارشناسی و گزینش می‌کنند و در فروشگاه کتاب هدهد در دسترس کودکان و نوجوانان، مربیان، آموزگاران، پدران و مادران، مروجان کتاب و سایر مخاطبان علاقه‌مند می‌گذارند. کتاب هدهد افزون بر فروش کتاب‌های باکیفیت، اقدام به برگزاری نمایشگاه‌ کتاب، برگزاری کارگاه‌هایی در پیوند با ادبیات کودکان و همچنین تجهیز کتابخانه‌ها در مهدکودک‌ها، نهادها، موسسات و مراکز فرهنگی می‌کند.

 

همایش معرفی برنامه با من بخوان

 

 

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
کلیدواژه:
Submitted by editor71 on