چهارمین فراخوان اهدای اسباب‌بازی به بیمارستان‌های کودک منتشر شد

چهارمین فراخوان اهدای اسباب‌بازی برای تجهیز اتاق بازی بیمارستان‌های کودک منتشر شد.

براساس چهارمین فراخوان اهدای اسباب‌بازی کودکان و بزرگسالان می‌توانند اسباب‌بازی‌های نو یا سالم خود را در روزهای برگزاری چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری، به بیمارستان‌ها اهدا کنند.

گروه «سلامت و هنر» همچون سه دوره‌ قبل با حضور در غرفه، هدایای نقدی و غیرنقدی را دریافت خواهند کرد.

گروه «سلامت و هنر» یک گروه بین‌المللی است که هدف آن سلامت روان کودکان بیمار است. گروه «سلامت و هنر» که برگزارکننده مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی برای کودکان بیمار است، در نخستین دوره‌ جشنواره ملی اسباب‌بازی با هدف توجه بیش‌تر به کودکان بیمارستانی فراخوانی را منتشر کرد. در این فراخوان ضرورت توجه به ابعاد روانی کودکان عنوان و به تاسیس اتاق‌های بازی در بیمارستان‌ها تاکید شده بود. پس از انتشار این فراخوان و در دور نخست، اقلام زیادی مشتمل بر اسباب‌بازی و لوازم آموزشی گردآوری شد. با توجه به استقبال عموم گروه سلامت و هنر در سال دوم و سوم برگزاری جشنواره نیز حضور داشت و چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز میزبان این گروه فرهنگی هنری است.

در گزارش‌های پیشین این گروه و در سایت گروه سلامت و هنر درج شده است که با توجه به حجم اقلام دریافتی این امکان فراهم ‌آمده که پس از تجهیز بیمارستان‌های کودکان، بخش‌های کودک دیگر بیمارستان‌ها نیز تجهیز شوند و سایر اقلام به شعب بهزیستی و انجمن‌های مرتبط با کودکان کار اختصاص داده شود.

خیران، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان می‌توانند در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ آبان از ساعت ۹ تا ۱۹ ضمن بازدید از جشنواره اسباب‌بازی در این امر فرهنگی شرکت کنند.

جشنواره ملی اسباب‌بازی همه ساله در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

 

چهارمین فراخوان اهدای اسباب‌بازی به بیمارستان‌های کودک

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on