کارگاه آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

گروه پژوهشی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (فبک) با همکاری پژوهشکده اخلاق و تربیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دوره مقدماتی کارگاه آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان را برگزار می‌کند.

این کارگاه با هدف آموزش مهارت‌های تسهیل‌گری (مربی‌گری) برنامه فلسفه برای کودکان برگزار می‌شود. دکتر مهرنوش هدایتی (عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عضو شورای پژوهشی گروه فلسفه برای کودکان)، دکتر سعید ناجی (مسئول گروه فکرپروری در کودکان و نوجوانان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، دکتر روح‌الله کریمی (پژوهشگر و عضو شورای پژوهشی گروه فکرپروری در کودکان و نوجوانان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی)، دکتر لیلا حبیبی، دکتر حامد صفایی‌پور (فارغ‌التحصیل رشته فلسفه علم در مقطع دکترا از دانشگاه تربیت مدرس) و دکتر یحیی قائدی (دانشیار گروه فلسفه تعلیم و تربیت دانشکده روانشناسی تعلیم و تربیت دانشگاه خوارزمی) مدرسان کارگاه آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان خواهند بود.

جزئیات کارگاه آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان

مدت‌زمان این دوره کارگاه ۲۴ ساعت خواهد بود که ۶ جلسه ۴ ساعته را در ۳ روز شامل می‌شود.

زمان برگزاری از روز چهارشنبه تا جمعه، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ تا ۱۸ خواهد بود.

نشانی: تهران، بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آئینه‌وند (۶۴ غربی)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

ورود برای تمامی علاقه‌مندان به این دوره آموزشی آزاد است.

هزینه ثبت‌نام در دوره مقدماتی کارگاه آموزشی تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان ۴۰۰ هزار تومان است و برای اعضای هیئت علمی حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، همکاران و ثبت‌نام‌کنندگان گروهی ۳۲۰ هزار تومان خواهد بود.

در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر حضور در کارگاه ارائه خواهد شد که ارزش علمی و اداری دارد و قابل ترجمه و مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مطالعات فرهنگی به آدرس www.ihcs.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره ۸۸۶۲۴۴۸۵ تماس بگیرند.

 

کارگاه آموزشی تربیت مربی فلسفه

 

Submitted by editor71 on