کارگاه «با خط بریل آشنا شوید» برگزار می‌شود

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد کارگاه یک‌روزه «با خط بریل آشنا شوید» را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

مدرس این کارگاه پرستو ولدخان است.

کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد هدف از برگزاری کارگاه «با خط بریل آشنا شوید» را آشنایی عموم جامعه با خط بریل (خط برجسته ویژه نابینایان) و ارتباط مؤثرتر با افراد نابینا اعلام کرده است. بنابراین تمامی علاقه‌مندان به خط بریل می‌توانند در این کارگاه یک‌روزه شرکت کنند. در این کارگاه شرکت کنندگان با تاریخچه مختصر خط بریل و مبانی کلی نوشتن به این خط آشنا خواهند شد. در پایان شرکت‌کنندگان می‌توانند با کمی تمرین به خط بریل بنویسند و بخوانند.

کارگاه «با خط بریل آشنا شوید»

زمان: چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۶ تا ۱۸

مکان برگزاری: تهران، خیابان دکتر علی شریعتی، حسینیه ارشاد، بخش کتابخانه.

لازم به ذکر است برای شرکت در این کارگاه رایگان حتما باید از پیش ثبت نام کنید.

جهت ثبت‌نام می‌توانید با شماره ۲۲۸۶۶۴۶۵-۲۱ تماس بگیرید یا به لینک https://evnd.co/vM493 مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از راه‌های زیر نیز ثبت‌نام کنید:

کانال تلگرام: @hershad

سایت: www.hepl.ir

درباره کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد

بخش کودکان کتابخانه حسینیه ارشاد به طور رسمی از سال ۱۳۶۵ آغاز به کار کرده است. این کتابخانه دارای بیش از ۲۰ هزار جلد منابع مطالعاتی (کتاب، نشریه، سی دی، نوارکاست، ...) در تمامی موضوع‌ها است. بخش مرجع کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد همواره آماده پاسخگویی به کودکان و پژوهشگران است. این کتابخانه افزون بر امانت کتاب به کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های آموزشی با موضوع‌های متنوع همچون روان‌شناسی برای مادران (کودکان پیش دبستان)، نقاشی، سفالگری، خطاطی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند. کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد همچنین بخشی برای سرویس‌دهی به اعضای نابینای خود دارد. این اعضا می‌توانند از کتاب‌های گویا و کتاب‌های بریل موجود در کتابخانه استفاده کنند. کودکان و نوجوانان با پرداخت حق عضویت این کتابخانه می‌توانند از خدمات کتابخانه استفاده کنند.

کارگاه با خط بریل آشنا شوید

Submitted by editor71 on