کارگاه قصه سازی کودکان برگزار می‌شود

کارگاه قصه سازی کودکان با هدف شکوفایی خلاقیت کودکان، کسب مهارت‌های نمایشی و رشد شناخت محیطی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی کارگاه انیمیشن عبدالله علی‌مراد برگزار می‌شود.

کودکان به سبب شیطنت ذاتی, دارای شرایط حسی‌ای هستند که ظرفیت پذیرش اشکال جدید، مفاهیم وارونه و قصه‌های خیالی را دارند. گویی ذهن کودکان به مراتب راحت‌تر از ذهن بزرگ‌سالان بی‌قانونی و وارونگی مفاهیم را می‌پذیرد. در کارگاه قصه سازی کودکان از روش‌های ساده در داستان‌پردازی، ترانه‌سرایی، نقش‌پذیری، تخیل و نوشتن استفاده می‌شود تا کودکان مفاهیمی چون حرکت، قصه، شخصیت‌پردازی و اتود حیوانات را درک کنند.

هدف این کارگاه ها شکوفایی خلاقیت کودکان در جهت کسب مهارت های نمایشی، پرداختن به قصه‌ها و رشد شناخت آن‌ها از محیط پیرامونشان است که ویژه کودکان ۷ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

هامون قاپچی، نویسنده و کارگردان تئاتر و مارال حسین زاده، فعال در زمینه نویسندگی رادیو مدرسان این کارگاه خواهند بود.

نخستین دوره کارگاه قصه سازی کودکان، روزهای یکشنبه ۵ و ۱۲ شهریورماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۱ تا ۱۵ برگزار خواهد شد. در این کارگاه کودکان در کنار یکدیگر قصه می‌خوانند، بازی می‌کنند، ناهار می‌خورند و زمان کوتاهی را با به هم ریختن قوانین و ساختن اشکالی نو زندگی سپری می‌کنند.

مکان برگزاری کارگاه: خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طبقه دوم، کارگاه آموزش انیمیشن

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۸۷۱۵۷۴۴-۲۱ / ۹۱۹۲۱۲۴۰۷۰ یا ۹۱۱۸۶۴۱۴۶۰ تماس بگیرید.

 

کارگاه قصه سازی کودکان برگزار می‌شود

 

 

 

 

 

Submitted by editor71 on