کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین گشایش یافت

کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین، عضوی از گروه کتابخانه‌های کودکمحور «با من بخوان»، با رعایت کامل استانداردهای محیطی و محتوایی یک کتابخانه کودک‌محور با پشتیبانی مالی گروه آذرستان گشایش یافت و فعالیت‌های خود را با هدف ترویج کتابخوانی و ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان به‌طور رسمی آغاز کرد.

 

کتابخانه کودک محور با من بخوان

 

کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین

 

در مراسم گشایش این کتابخانه که ۲۷ خردادماه ۱۳۹۷ در خوانسار برگزار شد، افرادی همچون مهندس شفعتی، فرماندار خوانسار؛ حسن اسحاقی، شهردار خوانسار؛ امیر هلاکویی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان؛ هوشنگ صانعی، رئیس شورای اسلامی شهر خوانسار و محمود ابراهیمی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان حضور داشتند.

 

کتابخانه کودک محور

 

گروه آذرستان با مدیریت فرهنگی پروین امینی در همکاری و مشورت با گروه کتابخانه‌های کودک‌محور «با من بخوان» از فروردین‌ماه ۱۳۹۷ کار فضاسازی کتابخانه صدرالواعظین خوانسار را آغاز کرد و  در گام بعدی با همکاری کتاب هدهد، فروشگاه کتاب موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، این کتابخانه را با ۳۰۰۰ جلد کتاب باکیفیت برای گروه‌های سنی ۰ تا ۱۶ سال و کتاب‌های ویژه‌ بزرگ‌سالان با موضوع کودکان و فرزندپروری تجهیز کرد.

این کتابخانه به یاد آقا محمدمهدی امینی (۱۲۶۸-۱۳۳۱)، نامدار به صدرالواعظین، از روحانیون ادیب و انسان‌دوست منطقه ساخته شده است.

کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین بخش‌های گوناگونی دارد که این بخش‌ها بر اساس رویکردهای برنامه «با من بخوان» همچون بلندخوانی، خواندن با نوزاد و نوپا و انجام فعالیت‌های گوناگون پس از بلندخوانی ایجاد و فضاسازی شده است.

 

مادر و نوزاد

بخش مادر و نوزاد کتابخانه صدرالواعظین

 

عضویت در کتابخانه کودک و نوجوان صدرالواعظین خوانسار رایگان است. کتابخانه در روزهای هفته (به جز دوشنبه) صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ باز است. روزهای جمعه کتابخانه تنها در نوبت صبح پذیرای دوستداران کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

با این کتابخانه بیشتر آشنا شوید:

با برنامه «با من بخوان» آشنا شوید:

در ادامه گزارشی تصویری از این کتابخانه می‌بینید:

 

کتابخانه صدرالواعظین

بلندخوانی برای کودکان حاضر در مراسم

 

کتابخانه ویژه کودکان و نوجوانان

 

کتابخانه کودک و نوجوان

 

کتابخانه کودک

 

کتابخانه صدرالواعظین

 

گشایش کتابخانه صدرالواعظین

 

کتابخانه کودکان

 

 

نویسنده
فاطمه بدری
کلیدواژه:
Submitted by editor71 on