تخفیف ۱۰ درصدی کتاب هدهد به مناسبت روز جهانی زمین

کتاب هدهد به مناسبت «روز جهانی زمین» برخی از کتاب‌های خود را با موضوع محیط‌زیست با تخفیفی ۱۰ درصدی ارائه می‌کند.

کتاب هدهد با هدف گرامیداشت روز جهانی زمین و تشویق کودکان به خواندن کتاب‌هایی با موضوع محیط‌زیست و سیاره زمین، به مدت یک هفته برای برخی از کتاب‌های خود با این موضوع تخفیفی ۱۰ درصدی در نظر گرفته است.

۲۲ آوریل ۲۰۱۷ برابر با ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ روز جهانی زمین نام‌گذاری شده است تا توجه همگان را به موضوع محیط‌زیست و حفظ آن جلب کند و لزوم توجه به چالش‌های پیش‌روی سلامت سیاره زمین را یادآور شود.

امسال روز جهانی زمین با شعار «سواد محیط‌زیستی و اقلیمی» با هدف آگاهی‌رسانی به شهروندان در سراسر جهان درباره‌ی تغییرات اقلیمی که تهدیدی جدی برای کره زمین هستند، جشن گرفته می‌شود.

 تخفیف کتاب هدهد از امروز شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ آغاز شده است و تا شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

در ادامه فهرست کتاب‌هایی که از تخفیف ۱۰ درصدی کتاب هدهد برخوردار هستند به همراه لینک خرید آن‌ها از کتاب هدهد، ارائه می‌شود:

خلاصه داستان: داستان نبرد نیروهای آشپزخانه‌ای با نیروهای کثیفی است که سرگرم نابودی زیست‌بوم ما هستند. امپراتور هم در این نبرد قهرمانانه، فرمانده نیروهای آشپزخانه است.

خلاصه داستان: این کتاب مجموعه‌ای از افسانه‌های کوتاه با موضوع محیط‌زیستی است که نویسنده با گردآوری این افسانه‌ها سعی کرده است بستری را برای تفکر درباره‌ی نقش و مسئولیت هرکدام از ما در مسایل محیط‌زیستی فراهم کند.

مینا و خرگوش های دیگر پوستری درباره ی بازیافت درست می کنند. قرار است از پوسترهای  انتخاب شده در تقویم سالانه ی بازیافت استفاده شود. موضوع پوسترهای خرگوش ها زباله و سه اصل طلایی بازیافت یعنی مصرف کمتر، استفاده دوباره و بازیافت است.

جزیره‌ی سامسو در دانمارک، جزیره‌ای خیلی معمولی بود. مردمش هم مثل مردم جاهای دیگر بودند. فقط یک چیز این جزیره با جاهای دیگر فرق داشت. در آن‌جا همیشه بادهای تندی می‌وزید. مردم جزیره دست به کار شدند و کاری نامعمول کردند. آن‌ها از نیروی باد برای تولید برق استفاده کردند.

داستان تلاش پسرکی است که می‌کوشد به طبیعت رو به نابودی شهر کمک کند تا خود را بازسازی کند. با مراقبت‌های او طبیعت شروع به گسترش در شهر می‌کند و مردم شهر هم با دنباله‌روی از کار پسرک به گسترش باغچه‌ها در شهر کمک می‌کنند.

 

Submitted by editor71 on