همایش «بررسی موارد کودک آزاری در محلات حاشیه و راه‌کارهای پیش‌رو» برگزار می‌شود

جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع) همایش «بررسی موارد کودک آزاری در محلات حاشیه و راه‌کارهای پیش‌رو» را برگزار می‌کند.

در این همایش میهمانانی از سازمان بهزیستی کشور، وزارت بهداشت، اورژانس اجتماعی، اساتید دانشگاه، مجلس شورای اسلامی، وزارت دادگستری و قوه قضاییه حضور خواهند داشت.

همایش «بررسی موارد کودک آزاری در محلات حاشیه و راه‌کارهای پیش‌رو»

تاریخ و زمان برگزاری همایش «بررسی موارد کودک آزاری در محلات حاشیه و راه‌کارهای پیش‌رو» عصر سه‌شنبه ۱۰ اَمردادماه ۱۳۹۶ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ است.

محل برگزاری: تهران، خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو، ضلع جنوب غربی پارک ورشو، سالن فردوسی

 

کودک آزاری در محلات حاشیه

 

درباره جمعیت امداد دانشجویی - مردمی امام علی (ع)

جمعیت مستقل امداد دانشجویی – مردمی امام علی(ع) یک سازمان مردم‌نهاد، مستقل، غیرسیاسی و غیردولتی است که در سال ۱۳۷۸ به‌صورت رسمی با شماره ۱۹۰۶۱ به ثبت رسید و فعالیت خود را با مجوز رسمی از وزارت کشور دنبال می‌کند.

 مأموریت این سازمان، رسیدن به جهانی استوار بر پای عدالت و صلح با نگاه ویژه به افراد آسیب‌پذیر به‌ویژه کودکان است که در همین راستا و پس از ۱۶ سال فعالیت در حدود ۳۵۰۰ کودک در سراسر کشور در خانه‌های ایرانی تحت پوشش خدمات جمعیت امام علی قرار گرفته‌اند.

نگرش این سازمان نیز تقویت مشارکت عمومی به ویژه حضور فرهیختگان در سیاست‌های اجتماعی و بازخوانی آیین‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی در جهت ارتقاء وضعیت اجتماعی و انسانی در جوامع انسانی تعریف شده است.

این سازمان در سال‌های اخیر به برگزاری سمینارهایی تخصصی درزمینه آسیب‌های اجتماعی همچون کار کودکان، اعتیاد و بارداری، اعتیاد کودکان و نوجوانان، ازدواج کودکان و هم‌اکنون همایش بررسی موارد کودک آزادی در محلات حاشیه پرداخته است.

معرفی کتاب

 

Submitted by editor71 on