فراخوان شرکت در نمایشگاه ملی اسباب‌بازی

فراخوان شرکت در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از سوی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی قرار است طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۹۵ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار شود.

در این میان دبیرخانه جشنواره از فعالان عرصهٔ صنعت اسباب‌بازی (تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و طراحان) دعوت کرده است تا به منظور شرکت در این رویداد ملی و ارائه دست‌آوردهای خود فرم مربوط به مراحل ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه و با تکمیل و ارسال آن، مراحل ثبت‌نام را انجام دهند.

در این فراخوان همچنین آمده است: امروزه با توجه به پیشرفت سریع فن‌آوری‌ها و استفاده از اسباب‌بازی برای تغییر در تفکر و رفتار نسل‌های جدید، توجه به اعتلای سطح کیفی تولید و بومی‌سازی این ابزار پرورشی ضروری به نظر می‌رسد و بر همین اساس فعالان این صنعت با ورود به این عرصهٔ مهم می‌توانند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با هدف فرهنگ‌سازی، تأمین نیازهای فرهنگی خانواده، ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان و حمایت از تولید داخلی در بخش‌های متنوعی از قبیل: بخش اصلی رقابتی، نمایشگاه تولیدات و دست‌آوردهای حوزه اسباب‌بازی، سمینار علمی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های جنبی برگزار خواهد شد.

فعالان عرصه اسباب‌بازی و علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیشتر از شرایط و چگونگی شرکت در این نمایشگاه و جشنواره می‌توانند با شماره تلفن: ۸۸۹۷۱۳۱۷ مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تماس بگیرند.

منبع
پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
Submitted by editor on