فراخوان اهدای اسباب‌بازی برای اتاق‌بازی بیمارستان‌های کودک

مردم ایران با اهدای اسباب‌بازی و سرگرمی، در طرح تجهیز و راه‌اندازی اتاق‌های بازی بیمارستان‌های کودکان شرکت می‌کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با دومین جشنوارهٔ ملی اسباب‌بازی، فراخوان اهدای اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی برای تجهیز و راه‌اندازی اتاق‌های بازی در بیمارستان‌های کودکان منتشر شده است.

این طرح با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه سلامت و هنر» برای دومین دوره از ۱۸ تا ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان اعلام شده، مردم علاقه‌مند و خیران می‌توانند اسباب‌بازی‌های اهدایی خود را به غرفهٔ ویژهٔ این طرح مستقر در بخش نمایشگاهی دومین جشنوارهٔ ملی اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در خیابان حجاب تهران تحویل دهند.

در این فراخوان قید شده است که اسباب‌بازی‌ها و وسایل اهدایی می‌توانند نو یا دست دوم باشند، اما با توجه به این‌که هدیه‌های نهایی به دست کودکان بیمار می‌رسد، اولویت با اسباب‌بازی‌های نو و سپس با سرگرمی‌های دست‌دوم قابل استفاده است.

طرح نیکوکارانهٔ «باز هم بازی» سال گذشته و از دور اول جشنوارهٔ اسباب‌بازی آغاز شد، استقبال از این طرح به حدی بود که تا مدت‌ها بعد از پایان جشنواره نیز کالاهای اهدایی مردم به مرکز آفرینش‌های کانون تحویل می‌شد.

دومین جشنوارهٔ ملی اسباب‌بازی از ۱۸ تا ۲۲ مرداد در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون در خیابان حجاب تهران در حالی آغاز می‌شود که در بخش نمایشگاه و فروشگاه، تولیدکنندگان و طراحان داخلی در کنار واردکنندگان کالاهای دارای مجوز، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ پذیرای کودکان و خانواده‌ها هستند.

در این جشنواره، پنج کارگاه تخصصی با موضوع اسباب‌بازی و ساخت سرگرمی، پنج میزگرد تخصصی و یک سمینار برگزار خواهد شد.

منبع
پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
Submitted by editor on