برگزاری همایش «کودک، زمین، محیط بان» و اختتامیه نخستین جشنواره نقاشی و نامه به محیط بانان

انجمن محیط‌زیستی «زمین برای همه» با هدف آشناسازی کودکان و نوجوانان با شغل محیط‌بانی، همایش «کودک، زمین، محیط‌بان» را به همراه اختتامیه‌ی نخستین جشنواره‌ی نقاشی و نامه به محیط‌بانان برگزار می‌کند.

انجمن زمین برای همه، موسسه‌ای غیردولتی و محیط‌زیستی است که با هدف پشتیبانی از محیط‌زیست و حیات‌وحش تشکیل شده است. این انجمن که آبان‌ماه ۱۳۹۴ با انتشار فراخوانی، از کودکان و نوجوانان ایرانی برای شرکت در نخستین جشنواره‌ی نقاشی و نامه به محیط‌بانان دعوت کرده بود، اکنون همایش «کودک، زمین، محیط‌بان» را به همراه اختتامیه‌ی نخستین جشنواره‌ی نقاشی و نامه به محیط‌بانان برگزار می‌کند. انجمن زمین برای همه، هدف از اجرای این طرح و برگزاری این جشنواره را افزون بر آشناسازی بیشتر کودکان و نوجوانان ایرانی با شغل محیط‌بانی، آشنایی آن‌ها با گونه‌های جانوری، گیاهی و مناطق حفاظت‌شده اعلام کرده است. ضمن اینکه این طرح باعث تشویق محیط‌بانان شده و به آن‌ها یادآوری می‌کند در خارج از محیط سخت کارشان، کسانی هستند که قدردان زحمت‌ها و تلاش‌های این عزیزان هستند.

این همایش روز سه‌شنبه ۱۹ مردادماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در مجموعه‌ی فرهنگی استاد فرشچیان شهر اصفهان برگزار می‌شود. ورود به این همایش برای عموم آزاد است.

برای مشاهده‌ی آثار برگزیده‌ی کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در جشنواره‌ی نقاشی و نامه به محیط‌بانان به آدرس زیر مراجعه کنید:

آثار برگزیده‌ی نخستین جشنواره‌ی نقاشی و نامه به محیط‌بانان

منبع
دیدگاه‌های کارشناسان:
Submitted by editor71 on