ترجمه جدیدترین عنوان از مجموعه «هری پاتر» منتشر شد

انتشارات کتابسرای تندیس، جدیدترین کتاب از مجموعه «هری پاتر» با عنوان «هری پاتر و فرزند نفرین شده» را با ترجمه ویدا اسلامیه منتشر کرد.

اکرم سرساخ (کوشا) مدیر روابط عمومی انتشارات کتابسرای تندیس، از انتشار هشتمین کتاب از مجموعه داستانی «هری پاتر» نوشته جی.کی.رولینگ خبر داد و گفت: این کتاب با عنوان «هری پاتر و فرزند نفرین شده» به تازگی توسط ویدا اسلامیه ترجمه شده و در اختیار انتشارات کتابسرای تندیس قرار گرفت و ما این اثر را در قالب ۳۱۳ صفحه با شمارگان شش هزار نسخه، به قیمت نوزده هزار تومان منتشر کرده‌ایم.

 وی ادامه داد: این کتاب پنجشنبه ۲۸ مرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و جمعه ۲۹ مرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۷ در قالب آئینی با حضور مترجم اثر، مدیر انتشارات کتاب‌سرای تندیس، مدیر کتاب‌فروشی، نویسندگان، مترجمان و علاقه‌مندان به این مجموعه در کتاب‌سرای تندیس رونمایی و همزمان جشن امضای آن هم برگزار می‌شود.

به گفته کوشا، بعد از برگزاری مراسم رونمایی، این کتاب در سطح کتاب‌فروشی‌ها توزیع می‌شود و به درخواست مدیران کتاب‌فروشی‌ها جشن امضا در تاریخ‌های مختلف با حضور ویدا اسلامیه در این کتابفروشی‌ها نیز برگزار خواهد شد.

«هری پاتر و فرزند نفرین شده» هشتمین جلد از مجموعه کتاب‌های «هری پاتر» و شامل نمایشنامه مشترکی به قلم جان تیفانی و جک ثورن است که توسط جی.کی.رولینگ تنظیم شده است. این کتاب درست ۹ سال پس از انتشار هفتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های پرفروش «هری پاتر» وارد بازار کتاب شد و در حالی به دست دوستداران خود رسید که بالاترین میزان پیش‌خرید یک کتاب در آمریکا از سال ۲۰۰۷ را کسب کرد.

 داستان این کتاب که در قالب نمایشنامه نوشته شده ۱۹ سال پس از رویدادهای «هری پاتر و یادگاران مرگبار» رخ می‌دهد. شخصیت اصلی مجموعه، یعنی هری پاتر، اکنون کارمند پرکار وزارت جادو و پدر سه فرزند است. اما او هنوز با سیاهی‌های گذشته دست به گریبان است.

 شرکت «بارنز اند نوبل» به‌عنوان بزرگترین کمپانی خرده‌فروشی کتاب در آمریکا اعلام کرده کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» پرفروش‌ترین کتاب این کمپانی پس از انتشار آخرین کتاب از مجموعه «هری پاتر» بوده است.

 آئین رونمایی و جشن امضای کتاب «هری پاتر و فرزند نفرین شده» پنجشنبه ۲۸ مرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و جمعه ۲۹ مرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۷ در محل کتابفروشی انتشارات کتابسرای تندیس واقع در خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به خیابان استاد مطهری، شماره ۱۹۷۷ برگزار می‌شود.

منبع
خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)
Submitted by editor on