کارگاه مادر و کودک در کتابخانه صدرالواعظین خوانسار برگزار می‌شود

کتابخانه صدرالواعظین خوانسار ۱۸ و ۱۹ اَمرداد کارگاه مادر و نوزاد را برگزار می‌کند. در این کارگاه چگونگی کتاب خواندن با نوزاد را فرا خواهید گرفت. با شیوه‌های کتاب‌سازی برای نوزادان و ارتباط با فرزندمان از طریق زبان اشاره و تاثیرات شگرف آن آشنا خواهید شد. یاد می‌گیرید که چگونه کودک و نوپای خود را تشویق کنید که از راه کتاب‌خوانی زندگی را تجربه کند.

کتابخانه کودک‌محور صدرالواعظین از کتابخانه‌های کودک محور «با من بخوان» است که با رعایت استانداردهای محیطی و محتوایی یک کتابخانه کودک‌محور در خوانسار ویژه کودکان و نوجوانان تجهیز و فضاسازی شده است.

گروه آذرستان با مدیریت فرهنگی پروین امینی در مشورت و همکاری با گروه کتابخانه‌های کودک‌محور «با من بخوان» کتابخانه صدرالواعظین را به یاد آقا محمدمهدی امینی (۱۲۶۸-۱۳۳۱)، نامدار به صدرالواعظین، از روحانیون ادیب و انسان‌دوست منطقه و با هدف ترویج کتابخوانی میان کودکان و ارائه خدمات فرهنگی به آنان فضاسازی و تجهیز کرده است. یکی از بخش‌های این کتابخانه اتاق مادر و نوزاد است که برای کودکان صفر تا سه سال در نظر گرفته شده است. در این اتاق کتاب‌های مناسب این گروه سنی همراه با کتاب‌های ویژه بزرگ‌سالان با موضوعات مربوط به رشد و خواندن با نوزادان و نوپایان قرار دارد.

کارگاه مادر و کودک در دو جلسه اجرا می‌شود. جلسه‌ اول ۱۸ اَمرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار می‌شود که فقط ویژه مادران است و جلسه دوم آن ۱۹ اَمرداد از ساعت ۹ الی ۱۳ برگزار می‌شود و مادران به همراه نوزادشان باید حضور پیدا کنند.

محل برگزاری کارگاه: خوانسار، محله‌ بیدهند، بعد از امامزاده سید صالح، خیابان شهید عبدالرضا امینی، کتابخانه‌ی صدرالواعظین

تلفن: ۰۹۰۵۰۸۸۶۲۹۳

کارگاه مادر و کودک در کتابخانه صدرالواعظین خوانسار برگزار می‌شود

نویسنده
گروه خبر کتابک
کلیدواژه:
Submitted by editor3 on