رییس دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان از موسسه توانمندسازی آوای ماندگار، یکی از مراکز زیر پوشش برنامه با من بخوان بازدید کرد

رییس دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان، مینجوو زانگ روز پنج شنبه ۵ اردیبهشت از موسسه توانمندسازی آوای ماندگار، یکی از مراکز زیر پوشش برنامه با من بخوان واقع در منطقه دروازه غار تهران بازدید کرد و با شیوه اجرای برنامه با من بخوان از نزدیک آشنا شد.

در این دیدار ابتدا توضیحاتی درباره فعالیت‌های کتابخانه و کلاس‌های پیش‌دبستانی و مهدکودک موسسه آوای ماندگار و همچنین وضعیت اقتصادی و فرهنگی خانواده‌های ساکن منطقه ارائه شد و سپس رییس دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان از بخش‌های مختلف این موسسه بازدید و در نشست‌های بلندخوانی که در کتابخانه و مهدکودک موسسه برای کودکان برگزار شد، شرکت کرد تا از نزدیک با شیوه اجرا برنامه با من بخوان آشنا شود.

رییس دفتر بین‌المللی کتاب برای نسل جوان در این دیدار مهارت و کارآزمودگی مربیان برنامه با من بخوان را تحسین کرد. به گفته او دیدار از این مرکز و از نزدیک آشنا شدن با برنامه با من بخوان تجربه‌ای منحصر به فرد برای او بوده است.

بازدید رئیس ای بی از برنامه با من بخوان

مرکز توانمندسازی آوای ماندگار با هدف تغییر شرایط کودکان و مادران تاسیس شده است. این مرکز تلاش دارد با سوادآموزی، آموزش و ارتقای مهارت‌های مادران، دختران و زنان سرپرست خانوار برای کار و کسب درآمد و توانمندسازی آنان با مهارت‌های اجتماعی لازم، آنان را در رویارویی با مشکلات خانه و اجتماع یاری کند. برنامه «با من بخوان» از اردیبهشت ۱۳۹۳ در مرکز توانمندسازی آوای ماندگار اجرا می‌شود. این مرکز از سال ۱۳۹۶ نیز مجهر به کتابخانه کودک محور شده است و روزانه پذیرای کودکان منطقه است.

از کتابخوانی با کودکان تا بلندخوانی برای مادران

کلیدواژه:
Submitted by editor on