فهرست کتابک به مناسبت آغاز ماه جهانی کتابخانه‌های آموزشگاهی (مدارس)، ۹ مهر

«ماه جهانی کتابخانه‌های آموزشگاهی (مدارس)» فرصتی عالی برای جشن گرفتن کتابخانه‌ها است. این رویداد هر ساله در ماه اکتبر برگزار می‌شود و یک ماه کامل را در بر می گیرد. در طول این ماه طیف وسیعی از فعالیت‌ها در مدارس و کتابخانه‌ها برگزار می‌شود، از امضای کتاب گرفته تا مطالعه کتاب‌های مختلف. این روز بهانه‌ای است برای تشویق کودکان به خواندن کتاب و لذت بردن از آن.

ماه جهانی کتابخانه‌های آموزشگاهی زمان فوق‌العاده‌ای برای مدارس در سراسر جهان است. قرن‌ها، کتابخانه‌ها منبع ضروری برای یادگیری و رشد کودکان بوده اند. کتابخانه‌ها فضایی برای نگهداری تعداد زیادی کتاب، آرشیو و منابع آموزشی هستند. از مزایای کتابخانه‌های مدارس، می‌توان به دسترسی برابر همه کودکان از آن‌ها، صرف نظر از سطح زندگی و سایر محدودیت‌ها، اشاره کرد.

کتابک برای آغاز ماه جهانی کتابخانه‌های آموزشگاهی (مدارس) کتاب‌های زیر را به شما معرفی می‌کند:

مجموعه کتاب‌های مقوایی نخستین کتابخانه من/ برای 0 تا 3 سال/ (معرفی مجموعه کتاب‌های مقوایی نخستین کتابخانه من/ خرید مجموعه کتاب‌های مقوایی نخستین کتابخانه من)
باشگاه کتاب‌خوانی بانی/ برای 3 تا 9 سال/ (معرفی کتاب باشگاه کتاب‌خوانی بانی/ خرید کتاب باشگاه کتاب‌خوانی بانی)
بردن سیرک به کتابخانه؟ هرگز – مجموعه مگنولیا/ برای ۳ تا ۹ سال/ معرفی کتاب بردن سیرک به کتابخانه؟ هرگز – مجموعه مگنولیا/ خرید کتاب بردن سیرک به کتابخانه؟ هرگز – مجموعه مگنولیا)
سارا و اردک به کتابخانه می‌روند – مجموعه قصه‌های سارا و اردکش (۲)/ برای ۳ تا ۷ سال/ (معرفی کتاب سارا و اردک به کتابخانه می‌روند – مجموعه قصه‌های سارا و اردکش (۲)/ خرید کتاب سارا و اردک به کتابخانه می‌روند – مجموعه قصه‌های سارا و اردکش (۲))
جعبه‌ی کتاب‌ های به درد نخور/ برای ۵ تا ۷ سال/ (معرفی کتاب جعبه‌ی کتاب‌ های به درد نخور/ خرید کتاب جعبه‌ی کتاب‌ های به درد نخور)
دیدار از موزه (مجموعه موش کتابخانه)/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب دیدار از موزه (مجموعه موش کتابخانه)/ خرید کتاب دیدار از موزه (مجموعه موش کتابخانه))
داستان یک دوستی (مجموعه موش کتابخانه)/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب داستان یک دوستی (مجموعه موش کتابخانه)/ خرید کتاب داستان یک دوستی (مجموعه موش کتابخانه))
کشف کردن دنیا (مجموعه موش کتابخانه)/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب کشف کردن دنیا (مجموعه موش کتابخانه)/ خرید کتاب کشف کردن دنیا (مجموعه موش کتابخانه))
موش کتابخانه (مجموعه موش کتابخانه)/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب موش کتابخانه (مجموعه موش کتابخانه)/ خرید کتاب موش کتابخانه (مجموعه موش کتابخانه))
شیر کتابخانه/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب شیر کتابخانه/ خرید کتاب شیر کتابخانه)
روباه به کتابخانه می‌رود/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب روباه به کتابخانه می‌رود/ خرید کتاب روباه به کتابخانه می‌رود)
جانمی جان! یک جای باحال – مجموعه آملیا بدلیا/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب جانمی جان! یک جای باحال – مجموعه آملیا بدلیا/ خرید کتاب جانمی جان! یک جای باحال – مجموعه آملیا بدلیا)
موش باهوشه به کتاب‌خانه می‌رود – ماجراهای موش باهوشه/ برای برای 7 تا 12 سال/ (معرفی کتاب موش باهوشه به کتاب‌خانه می‌رود – ماجراهای موش باهوشه/ خرید کتاب موش باهوشه به کتاب‌خانه می‌رود – ماجراهای موش باهوشه)
پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم/ برای 7 تا 12 سال/ (معرفی کتاب پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم/ خرید کتاب پدرهایی که از کتابخانه به امانت گرفتم)
لیندبرگ افسانه ی موش پرنده/ برای 7 تا 12 سال/ (معرفی کتاب لیندبرگ افسانه ی موش پرنده/ خرید کتاب لیندبرگ افسانه ی موش پرنده)
اسپاد مورفی و تفنگی با فشنگ سیب زمینی/ برای 9 تا 12 سال/ (معرفی کتاب اسپاد مورفی و تفنگی با فشنگ سیب زمینی/ خرید کتاب اسپاد مورفی و تفنگی با فشنگ سیب زمینی)
جست‌وجوی یکهویی به روش دیویی – مجموعه‌ی کتابدار دوست‌داشتنی ما/ برای 9 تا 12 سال/ (معرفی کتاب جست‌وجوی یکهویی به روش دیویی – مجموعه‌ی کتابدار دوست‌داشتنی ما/ خرید کتاب جست‌وجوی یکهویی به روش دیویی – مجموعه‌ی کتابدار دوست‌داشتنی ما)
زمین در فضا – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ برای 9 تا 12 سال/ (معرفی کتاب زمین در فضا – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ خرید کتاب زمین در فضا – مجموعه اولین کتابخانه علمی من)
ابر و باد – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ برای 9 تا 12 سال/ (معرفی کتاب ابر و باد – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ خرید کتاب ابر و باد – مجموعه اولین کتابخانه علمی من)
منابع آب در زمین – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ برای 9 تا 12 سال/ (معرفی کتاب منابع آب در زمین – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ خرید کتاب منابع آب در زمین – مجموعه اولین کتابخانه علمی من)
علم برای زندگی – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ برای 9 تا 12 سال/ (معرفی کتاب علم برای زندگی – مجموعه اولین کتابخانه علمی من/ خرید کتاب علم برای زندگی – مجموعه اولین کتابخانه علمی من)
ملاقات با یک شوالیه – مجموعه کتابخانه درختی/ برای ۹ تا ۱۲ سال/ (معرفی کتاب ملاقات با یک شوالیه – مجموعه کتابخانه درختی/ خرید کتاب ملاقات با یک شوالیه – مجموعه کتابخانه درختی)
به فرزندتان کمک کنید کتاب‌خوان شود! – با فعالیت‌های پیشنهادی برای نوزادان تا کودکان شش ساله/ برای بزرگسال/ (معرفی کتاب به فرزندتان کمک کنید کتاب‌خوان شود! – با فعالیت‌های پیشنهادی برای نوزادان تا کودکان شش ساله/ خرید کتاب به فرزندتان کمک کنید کتاب‌خوان شود! – با فعالیت‌های پیشنهادی برای نوزادان تا کودکان شش ساله)
آنچه یک کتابدار کودک باید بداند - چگونه یک کتابخانه‌ی پویا و فعال داشته باشیم؟/ برای بزرگسال/ (معرفی کتاب آنچه یک کتابدار کودک باید بداند - چگونه یک کتابخانه‌ی پویا و فعال داشته باشیم؟/ خرید کتاب آنچه یک کتابدار کودک باید بداند - چگونه یک کتابخانه‌ی پویا و فعال داشته باشیم؟)

پدیدآورندگان:
Submitted by editor69 on