برگزاری کارگاه های ویژه والدین و مربیان در خانه کتابدار کودک و نوجوان

خانه کتابدار کودک و نوجوان با هدف ترویج کتابخوانی، کارگاه هایی ویژه والدین و مربیان، در بخش کتابخانه تخصصی برگزار می‌کند. 

 این کارگاه‌های آموزشی با عنوان مهارت‌های زندگی ، رفتار با کودک، رفتار با نوجوان ، ترویج خواندن و عادت به مطالعه ، هنر و خلاقیت، ترویج خواندن و انتخاب کتاب‌های مناسب برای کودکان، بازی ، ادبیات، زندگی و خانواده از شنبه ۱۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود. و در برگزاری این کارگاه‌ها که تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد، کارشناسان گروه ترویج شورای کتاب کودک، موسسه مادران امروز و گروه آموزش بازی شورای کتاب کودک همکاری می‌کنند.

سمیرا ملکوتی - کتابدار کتابخانه تخصصی خانه کتابدار- از اجرای طرحی نو با عنوان "سبد خواندن با خانواده" خبر داد‌ و گفت: "درطول برگزاری کارگاه‌ها قرار است با حضور ۱۰  خانواده از اعضای شرکت کننده سبدی از نشریات با محتویات متنوع در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد و بعد از مطالعه با سبد خانواده دیگر از همین گروه مبادله شود و در پایان محتویات این مجلات طی نشستی با حضور نماینده‌ای از خانواده و کارشناسان، نقد و بررسی خواهد شد."

مراسم جشن شب یلدا، روز شنبه ۳۰ آذر از برنامه‌های جنبی کارگاه است که با هدف زنده کردن فرهنگ جشن‌های ایرانی با حضورکتابداران، مسئولین و اعضای کتابخانه خانه کتابداربرگزارخواهد شد.

تمام برنامه‌های کارگاه‌ها به استثنای کارگاه رفتار با کودک و نوجوان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

خانه کتابدار کودک و نوجوان در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، خیابان اسدی‌منش، کوچه دهستانی، پلاک ۲۰ قرار دارد.

 برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن ۶۶۹۶۲۹۰۴ تماس بگیرید.

Submitted by editor6 on