ماداگاسکار ۳ در راه است

کارساخت و تولید ﭘویانمایی ( انیمیشن ) "ماداگاسکار۳" به کارگردانی اریک دارنل ﭘس از استقبال بی‌نظیر کودکان و نوجوانان از دو قسمت دیگر آن، اوایل سال جدید میلادی آغاز می‌شود. 

 

اداگاسکار ماجرای حیوانات یک باغ وحش بزرگ در نیویورک است که به طور اتفاقی سر از کشور افریقایی ماداگاسکار در می‌آورند و در هر قسمت با ماجراهای عجیب و تازه‌ای رو به رو می‌شوند.

اریک دارنل در رابطه با شکل‌گیری قسمت سوم این ﭘویانمایی می‌گوید: "همه اعضای تیم ما عاشق شخصیت‌های قصه شده‌اند. دل کندن از آن ها برای خود من بسیار سخت است و می‌دانم که قصه‌های جذاب و شیرین زیادی وجود دارد که می‌توانم برای این حیوانات خلق کنم و همین انگیزه ساخت قسمت سوم این مجموعه بوده است."
 
 اریک دارنل نیمی از موفقیت شخصیت‌ها را مدیون صدای آن‌ها می‌داند.
"بن استیلر"، "کریس راک"، " جیدا ﭘینکت اسمیت"و "دیوید شویمر" از هنرﭘیشگان مشهور هالیوود هستند که به جای 4 شخصیت اصلی حیوانی این ﭘویانمایی حرف می زنند.
قسمت اول این مجموعه موفق که محصول كمپانی دريم وركز است، ۳ سال ﭘیش ساخته شد و ﭘس از آن با فاصله کمی ساخت قسمت دوم آن با نام" فرار به افریقا" آغاز شد.
"ماداگاسکار ۳"  سال ۲۰۱۱ برای نمایش عمومی آماده خواهد شد. تیم نویسندگان این انیمیشن این روزها در حال نوشتن فیلم نامه اند.
 
 

 

Submitted by editor6 on