داستان های کوتاه صلح در هند

داستان های کوتاه صلح در هند

انجمن نویسندگان و تصویرگران كودك و نوجوان هند (شعبه ملی دفتر بین‌المللی كتاببرای نسل جوان) قصد دارد مجموعه‌ای از داستان‌های كوتاه نویسندگان کودک و نوجوان سراسر جهان را با موضوع "صلح" منتشركند.

  این انجمن هدف خود را از فراخوان آثار برای چاپ کتاب با موضوع صلح، مبارزه با جنگ و فقر در جهان و ترویج دوستی و عشق میان کودکان از نژادهای گوناگون و طبقات مختلف جهان بیان کرده است.

شورای برنامه ریزی و اجرایی ادبیات کودکان و نوجوانان ( شورای کتاب کودک)، از نویسندگان ایرانی برای شرکت در این فراخوان دعوت کرده است.

نویسندگان حوزه ادبیات کودک و نوجوان می توانند با آثار چاپ نشده خود در گونه های تاریخی، واقع‌گرا و تخیلی که به مسائلی چون دوستی، صلح، شكیبایی، گذشت، درك متقابل و همكاری پرداخته در این فراخوان بین المللی شرکت کنند.

داستان ها باید بین ۱۵۰۰تا ۲۰۰۰کلمه و برای مخاطبان گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال نوشته شده باشد.

شعبه ملی دفتر بین المللی کتاب هند درگزینش آثار برای انتشار آزاد است. آثار برگزیده به زبان انگلیسی ترجمه و در قالب مجموعه کتاب، به نفع دفتربین‌المللی كتاب برای نسل جوان منتشر خواهد شد.

شورای کتاب کودک از نویسندگان حوزه کودک و نوجوان دعوت می کند آثار خود را حداکثر تا پایان ۱۵ بهمن ماه ۱۳۸۷در اختیار دبیرخانه شورای کتاب کودک (خانم لیلا ترکاشوند) قرار دهند.

 شورای کتاب کودک در خیابان انقلاب. خیابان ابوریحان، خیابان وحید نظری، پلاك ۶۹طبقه دوم قرار دارد.

Submitted by editor6 on